Hop til indhold

Hej i skønne hundefolk


Gæst Jannie H
 Share

Recommended Posts

Gæst Jannie H

Hej alle :-D

 

Jeg hedder Jannie og på mandag får jeg min første vaps, en skøn Samojede pige Malou :hjerte:

Grunden til, jeg allerede har oprettet mig her inden jeg får Malou er, at jeg tænker i måske kan foreslå GODE forsikringsselskaber :genert: Der er et hav af forskellige forsikringer, men må indrømme at efter jeg fik brug for den sygeforsikring jeg havde til min "gamle" kat- blev jeg meget skuffet da de nægtede at hjælpe da han blev syg :hmm: Så det er ikke et selskab jeg vil have forsikring ved igen!

 

Anyway, nu er dette jo en præsentation så må vidst hellere holde mig til emnet :engel: Som sagt hedder jeg Jannie, bor sammen med min kæreste og katten Oscar, som er en Hellig Birma, i Holstebro :-D Efter flere års overvejelser har vi besluttet at få en hund, og på mandag henter vi hende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Jannie :vinken:

 

Og tillykke med vapsen. Det forpligter at have samojedehvalp herinde skal du vide (Billeder! Billeder! Billeder! :banan:)

 

Jeg bruger Alm. Brand til alle mine forsikringer, de tilbyder, ligesom Dyrekassen, en rigtig god hundeforskikring og selvrisikoen er lavere. Dog kan du ikke få den livsforsikret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jannie H

Så kunne jeg finde tid til at blive online igen, hold da op hvor kræver lille Malou meget tid :hjerte: I mandags blev hun 8 uger, det var der vi fik hende, og hun har i skrivende stund ikke lavet "uheld" i dag- hun er bare så dygtig :hjerte: :hjerte:

Med hensyn til forsikring blev vi rådet af opdrætter til at tage Agria, de dækker også ved HD osv- det er vidst det eneste selskab der gør det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...