Hop til indhold

Nana springer over min ryg - træningsvideo.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Hvor er I bare seje:5up::-D:-D

 

1000 tak :-D

 

Det er nu også nemt at træne, for Nana synes det er så sjawt, så sjawt - og det synes jeg for øvrigt også :mrgreen:

Der er ligesom lidt action på den øvelse, me like, me like :lol:

 

Hvis det ikke styrter ned i morgen, så vil jeg prøve at tage den udenfor.

Så bliver det straks sværere, da hun så har muligheden for at løbe ved siden af og nuppe godbidden - så jeg må være hurtig som en ninja :hundifart:

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak :-D

 

Det er nu også nemt at træne, for Nana synes det er så sjawt, så sjawt - og det synes jeg for øvrigt også :mrgreen:

Der er ligesom lidt action på den øvelse, me like, me like :lol:

 

Hvis det ikke styrter ned i morgen, så vil jeg prøve at tage den udenfor.

Så bliver det straks sværere, da hun så har muligheden for at løbe ved siden af og nuppe godbidden - så jeg må være hurtig som en ninja :hundifart:

Hehe ja.. Det er lige at sætte kravet op:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud til regn her, så jeg gik lige udenfor, for at prøve om Nana ville springe over min ryg.

Det er jo noget sværere, når nu vi ikke havde dørkarmen som sikkerhed.

 

Første og anden gang løb hun udenom, men jeg fik heldigvis stoppet hende inden hun tog godbidden i skålen, der stod bag mig :-D

3. gang prøvede jeg at klappe mig selv på ryggen og sige spring og så forstod hun det :banan:. Hun blev dog stående og hold da op hvor er hun tung (30 kg.) at have stående der :lol:. Jeg sagde værsgo' og hun sprang ned og tog sin godbid :-D.

 

De andre forsøg gik super fint - tog alle spring og til sidst uden at røre mig.

Jeg prøvede endda at gøre mig selv lidt højere, men det var hun ligeglad med og sprang så fint, så fint :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor er I gode :klap:

 

Hvordan indlærte du det til at starte med, er hun madglad nok til bare at ville hoppe over evt. forhindringer? Jeg kunne nemlig forestille mig at Luna ville stå og kigge på mig, og afvente at jeg flyttede mig :genert:

 

Tark :-D

 

Det kræver desværre at man er to i starten.

 

Vi startede på øvelsen til træning i lørdags og vi gjorde sådan:

 

Jeg lagde mig på hug (som i videoen) med armene oppe og forholde mig i ro :mrgreen:.

Sofie (træneren) tog så Nana hen til mig og prøvede at lokke Nana til at springe op på min ryg.

Til at starte med kunne jeg mærke at Nana strakte sig hen over min ryg, uden at ville hoppe op, men Sofie fik hende dog ret hurtigt til det :5up:

Hold da op hvor er hun tung at have stående der :lol:

Så prøvede de med lidt afstand og så gik det fint med at hoppe op, men hun blev stadig stående.

Så lidt mere afstand og så hoppede hun over mig med afsæt på min ryg.

Sofie sagde at det var vigtigt at man løb med hunden et stykke bag ved mig og belønnede der - for at hunden ikke stopper op lige bag en.

 

Til sidst sprang Nana over mig uden afsæt på min ryg og derefter prøvede vi at jeg rejste mig mere op - det gik også fint :5up:

 

Hvordan jeg har trænet videre på det herhjemme kan du jo se i videoen :-D

 

Når Karina og jeg kommer på søndag, så skal vi da klart prøve det med Luna - det vil hun synes er sjovt. Der er sådan lidt action over det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark :-D

 

Det kræver desværre at man er to i starten.

 

Vi startede på øvelsen til træning i lørdags og vi gjorde sådan:

 

Jeg lagde mig på hug (som i videoen) med armene oppe og forholde mig i ro :mrgreen:.

Sofie (træneren) tog så Nana hen til mig og prøvede at lokke Nana til at springe op på min ryg.

Til at starte med kunne jeg mærke at Nana strakte sig hen over min ryg, uden at ville hoppe op, men Sofie fik hende dog ret hurtigt til det :5up:

Hold da op hvor er hun tung at have stående der :lol:

Så prøvede de med lidt afstand og så gik det fint med at hoppe op, men hun blev stadig stående.

Så lidt mere afstand og så hoppede hun over mig med afsæt på min ryg.

Sofie sagde at det var vigtigt at man løb med hunden et stykke bag ved mig og belønnede der - for at hunden ikke stopper op lige bag en.

 

Til sidst sprang Nana over mig uden afsæt på min ryg og derefter prøvede vi at jeg rejste mig mere op - det gik også fint :5up:

 

Hvordan jeg har trænet videre på det herhjemme kan du jo se i videoen :-D

 

Når Karina og jeg kommer på søndag, så skal vi da klart prøve det med Luna - det vil hun synes er sjovt. Der er sådan lidt action over det :lol:

 

Ja, lad os prøve det, jeg er ret sikker på at Luna også vil syntes det er sjovt, action er jo Luna's motto :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...