Hop til indhold

findes der en god bog om gamle hunde?


Gæst mullemand
 Share

Recommended Posts

Gæst mullemand

Vi har arvet en labrador på 8 år. Vi er ikke erfarne hundeejere, så vi vil gerne læse nogle bøger, men der var næsten kun bøger om hvalpe på biblioteket. En gammel hund har vel nogle lidt andre behov eller hvad? Findes der bøger om gamle hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har arvet en labrador på 8 år. Vi er ikke erfarne hundeejere, så vi vil gerne læse nogle bøger, men der var næsten kun bøger om hvalpe på biblioteket. En gammel hund har vel nogle lidt andre behov eller hvad? Findes der bøger om gamle hunde?

Anders Hallgren har skrevet "den gamle hund" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Velkommen til og glædelig hund :-)

 

Jeg ville ikke beskrive en lab på 8 år som "gammel" medmindre han er svækket af sygdom.

 

Når I er uerfarne hundejere vil jeg alligevel anbefale jer at læse bøger om hvalpe for i disse står der en masse om adfærd og findes en mægde tips til øvelser, hvordan man træner og meget andet grundlæggende.

 

Jeg kan varmt anbefale Familiehunden af Lone Greva som en god begynderbog

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullekonen

Tak for jeres tips. Jeg troede, at en lab kun blev 9-10 år? Det vil kun glæde mullemand og mig, hvis Laban bliver ældre! Vi har kun set ham et par gange om året tidligere, men nu kan vi allerede mærke at han er blevet vores hund. Vi vil skaffe Lone Grevas bog.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...