Hop til indhold

Dexters pivedyr...


Shii
 Share

Recommended Posts

Aslan er pææææænt fornærmet over den larm Dexter laver :fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

 

Jeg er derimod færdig af grin - det lyder osm om han sige øv øv øøøøøøøøv :lol::lol::lol:

 

 

Men ja, han kunne blive en god kandidat til miska :5up:

 

 

 

Hvor imod han er vildt interesseret i pivdyrets lyd i motors video, lige indtil motor begynder at larme, så skrider han :lol::lol::lol:

 

 

Motor er nu dejlig når han snakker med Dexter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh, Motor og Dexter skulle næsten mødes en gang og pive med pivedyr og tude sammen. :lun:

 

Virkelig god ide - jeg forsøger aaaaltid at få andre hunde med på den, men indtil nu er Motor stadig den eneste der sidder og tuder mod himlen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Åh, jeg burde filme min samojedhund næste gang jeg kommer i nærheden af et pivedyr (de er bortvist fra mit hus af en god grund). Så skal I høre hylen! :slem::klap:

 

Det der er ingen ting i forhold til hvad Tippi frembringer. :fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

Hyle det er sgu noget, som hun kan. Det er så charmerende. :lun:

 

Men tilgengæld ikke fedt når hun er i løbetid og bare vil sidde ude i haven og hyle med himlen hele dagen, og helst også om natten. :damn:

Jeg har også været nødt til at arbejde meget med at hun ikke skal hyle når hun er alene hjemme. :damn::damn::damn:

Men det har hun heldigvis forstået nu.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...