Hop til indhold

Dexters pivedyr...


Shii
 Share

Recommended Posts

Nogen der kan husky jeg lovede at filme når Dexter legede med sit pivedyr og begyndte at hyle?

 

Endelig fik jeg taget mig sammen idag... Undskyld at i skal lytte til 20 sekunders pivedyrs piveri før han starter :lol::lol::lol:

 

 

Jæps.. Det skal vi lytte til hver gang han leger med et af sine pivedyr! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød :lun:

 

Har du set alle de videoer med Mischka den talende Husky? Tror Dexter er en god kandidat til at lære at tale også :5up:

 

Ja, jeg har overvejet at lave en "Mischka go home" video :lol::lol:

 

Ja! Endelig en anden hund der forstår hvad pivdyr skal bruges til - Motor gør det samme :lun: (Han vil bare have at vi piver med dyret, han skal i hvert fald ikke selv gøre det!)

 

 

ååååårh :lun::lun: Dexter elsker også når Olivier står og leger med pivedyret..

 

Motor er altså bare for dejlig:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo var ikke så imponeret, men han er også ok blank, man er vel hvalp - Motor reagerede nok lidt som jeg havde forventet :lol:

 

(Undskyld det ucharmerende closeup af junkfood, men har haft en hård dag)

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo var ikke så imponeret, men han er også ok blank, man er vel hvalp - Motor reagerede nok lidt som jeg havde forventet :lol:

 

(Undskyld det ucharmerende closeup af junkfood, men har haft en hård dag)

 

[media]

[/media]

 

 

Motor :lun::lun::lun:

 

Alle pivdyr er ondskab!! :fornaermet:

Flipsedyret gik væk og lavede en Maude....

Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo var ikke så imponeret, men han er også ok blank, man er vel hvalp - Motor reagerede nok lidt som jeg havde forventet :lol:

 

(Undskyld det ucharmerende closeup af junkfood, men har haft en hård dag)

 

[media]

[/media]

 

:lol::lol: Hvor er de altså bare skønne!

 

Jeg vil altså bare så gerne have en samojede, bare fordi de er så smukke :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der kan husky jeg lovede at filme når Dexter legede med sit pivedyr og begyndte at hyle?

 

Endelig fik jeg taget mig sammen idag... Undskyld at i skal lytte til 20 sekunders pivedyrs piveri før han starter :lol::lol::lol:

 

 

Jæps.. Det skal vi lytte til hver gang han leger med et af sine pivedyr! :banan:

 

Hold da op hvor er han kær :lun:

 

Og hold da op hvor ville jeg få spat af både at skulle høre på pivedyret og hans hylen på samme tid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

- Eeej! Vel forhåbentligt ikke derfor.

 

Jo :lol: Og derfor får jeg aldrig en Samojede.. Eller hvem ved! Jeg har aldrig sat mig ind i dem som race, så ved faktisk ikke om den ville passe til os!

 

Og så ser man alle de dejlige samojeder her på forummet , og hvor skønne de er så kan man ikke andet end elske dem :lun:

 

Vi har så faktisk snakket om at tage ud og snakke med en samojede opdrætter, men vi har ikke kunne finde en...

Men det er nu også mest fordi vi leger om tanken om at skulle have Dexter til at trække her til næste år, og så kunne det jo være sjovt en dag selv at have et par hunde der kunne trække, men altså igen så er det jo bare drømme :lol:

 

men smukke.. DET er der i hvertfald ingen tvivl om de bamser er.. Kræver de forresten ikke sindsygt meget pelspleje? Synes altid de ser ufattelig velsoigneret og velbørstet ud, tænker det må da tage timer :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo :lol: Og derfor får jeg aldrig en Samojede.. Eller hvem ved! Jeg har aldrig sat mig ind i dem som race, så ved faktisk ikke om den ville passe til os!

 

Og så ser man alle de dejlige samojeder her på forummet , og hvor skønne de er så kan man ikke andet end elske dem :lun:

 

Vi har så faktisk snakket om at tage ud og snakke med en samojede opdrætter, men vi har ikke kunne finde en...

Men det er nu også mest fordi vi leger om tanken om at skulle have Dexter til at trække her til næste år, og så kunne det jo være sjovt en dag selv at have et par hunde der kunne trække, men altså igen så er det jo bare drømme :lol:

 

men smukke.. DET er der i hvertfald ingen tvivl om de bamser er.. Kræver de forresten ikke sindsygt meget pelspleje? Synes altid de ser ufattelig velsoigneret og velbørstet ud, tænker det må da tage timer :confused:

 

Det er ikke en nusse-hyggehund som ligger i sofaen med dig, bare lige så du ved det :blink: Altså jeg elsker at børste, men det er ikke så slemt, det er dog dagligt når de fælder, skørt at de ikke bare smider det selv, egentlig!

 

Tror ikke de grundlæggende er så anderledes end husky, dog har de også været brugt som hyrdehunde, hvilket Motor blev testet for, og det ligger sgu i ham, skægt (og pissehårdt, for mig altså :genert:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke en nusse-hyggehund som ligger i sofaen med dig, bare lige så du ved det :blink: Altså jeg elsker at børste, men det er ikke så slemt, det er dog dagligt når de fælder, skørt at de ikke bare smider det selv, egentlig!

 

Tror ikke de grundlæggende er så anderledes end husky, dog har de også været brugt som hyrdehunde, hvilket Motor blev testet for, og det ligger sgu i ham, skægt (og pissehårdt, for mig altså :genert:).

 

Ja, det er nemlig også derfor jeg ikke "har lyst" til at få en Samojede.. netop fordi, uden at have det undersøgt 100%, synes jeg at de lyder til at minde ufatteligt meget som huskies... Og det har afgjort åbnet øjnene for at når vi havde planlagt at hund nummer 3 skulle være endnu en husky, kunne man jo måske vælge at det f.eks. skulle være en samojede... Men hund nummer to må blive en lidt mere... Nusse-pusse-hygge hund :lol: Men ja.. Den tid de bekymringer!

 

Det her forum har pludselig åbnet op for racer jeg før ikke tænkte over kunne passe til os... For fanden altså! :mrgreen::klap::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo var ikke så imponeret, men han er også ok blank, man er vel hvalp - Motor reagerede nok lidt som jeg havde forventet :lol:

 

(Undskyld det ucharmerende closeup af junkfood, men har haft en hård dag)

 

[media]

[/media]

 

Århhh, Motor og Dexter skulle næsten mødes en gang og pive med pivedyr og tude sammen. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...