Hop til indhold

Kiki Koda & Kaos Film tråd


Linda
 Share

Recommended Posts

Jeg optager en del film af hundene, mange af dem er via telefonen da det lige er øjeblikket jeg vil ha f.eks noget sjovt på en tur..

 

Synes ikke i skal snydes for de film det blvier til..

 

 

F.eks i dag var jeg ude at gå med hundene sammen med min veninden og der var en stor sø ude på en af markerne pågrund af alt regnen og ja det var lidt svært at holde hundene derfra så de ku ligeså godt få lov at hygge sig

 

 

Koda synes det er lidt sjovt at ligge sig lidt ned i vandet og kaos han løber bare og kiki passer sit.. skal lige siges at på vejen tilbage forbi samme sted slog kiki pinden ihjæl ude i vandet..

 

sorry alt min snak.. :genert::oops:

 

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg optager en del film af hundene, mange af dem er via telefonen da det lige er øjeblikket jeg vil ha f.eks noget sjovt på en tur..

 

Synes ikke i skal snydes for de film det blvier til..

 

 

F.eks i dag var jeg ude at gå med hundene sammen med min veninden og der var en stor sø ude på en af markerne pågrund af alt regnen og ja det var lidt svært at holde hundene derfra så de ku ligeså godt få lov at hygge sig

 

 

Koda synes det er lidt sjovt at ligge sig lidt ned i vandet og kaos han løber bare og kiki passer sit.. skal lige siges at på vejen tilbage forbi samme sted slog kiki pinden ihjæl ude i vandet..

 

sorry alt min snak.. :genert::oops:

 

[media]

[/media]

 

Smukke hunde! - Snakker du med dig selv?? :mrgreen:

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en god ide med sådan en tråd.

Man oplever tit noget sjovt, når man er så heldig at have med end en hund at gå tur med.

Og dine hunde er altså sjove, specielt Koda og Kaos.

 

Aussien har en helt unik humor virkelig specielt de satme sjove jeg kan grine af dem hver dag, kiki er sådan lidt mere fornuftig en hund hun slår bare pindene ihjæl og fælder træer men det set før så tit de andre 2 er gode til at finde på nyt hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Aussien har en helt unik humor virkelig specielt de satme sjove jeg kan grine af dem hver dag, kiki er sådan lidt mere fornuftig en hund hun slår bare pindene ihjæl og fælder træer men det set før så tit de andre 2 er gode til at finde på nyt hehe

 

Jeg tror altså hanhundene er sjovere en hunnerne. Gracie kan også være virkelig kedelig, og bare stå og glo på at andre hunde leger.

Derfor håber jeg min næste aussie bliver en han, for dem er der vist mere spræl i.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

her er en meget mørk film dårlig kvalitet fra mobilen med ikke så meget lys ..

 

Men historien er sød Koda sneg sig op i sofaen til majken og lå stille og puttede lige så uskyldigt med hende :hjerte:

 

[media]

[/media]

 

majken får dog sagt til hendes søster at koda ikke gider snakke med hende så hun skal lade vær, og at han er HENDES skat og at hun ikke vil bytte!!!

 

De har hver deres hund majken har Koda og Mira har Kiki tidligere var det kaos men han trak i snroen på en gåtur så hun valgte at bytte til kiki hehe :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...