Ida_Asta Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 Nu nærmere efteråret og vinteren sig med hastige skridt, hvis man lige ser bort fra varmen som kommer igen i næste uge . Jeg er så småt begyndt at kigge efter vintertøj, både til den danske vinter, men også som skal bruges i Norge fra februar. Jeg havde håbet at den jakke jeg købte sidste år, kunne bruges igen i år - det kan den godt, men ikke i Norge en hel dagen udenfor Jeg har kig på dette sæt fra Bergans of Norway. Bitihorn Lady Jacket Bitihorn Lady Pants Dropseat Nogen som kender til deres produkter? Og hvilket tøj skal I have på til vinter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Min Canada Goose Trillium og mine Sorel støvler :5up: Jeg synes overtræksbukserne er vildt fede, men kender desværre ikke til deres produkter :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Jeg skal bruge min pulz jakke fra sidste år og som Hewlett mine Sorel støvler. Købte dem for nogle år siden i den tro, at de kun ville blive brugt i tilfælde af at jeg skulle arbejde i en børnehave, men det er ved gud de bedste støvler jeg har haft på fødderne. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 mine arrak-vinterbukser havde dem på i skoven kun med strømpebukser indenunder - det var "kun" -17 grader - og frøs ikke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 hvis det bliver rigtig koldt så min didrikssons parka og Patagoniastøvler eller Fivefingers med uldsokker :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Canada Goose frakken hænger klar:banan: Sorell-støvler klar til den høje sne:banan: Nye forede lette lave støvler:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 mine arrak-vinterbukser havde dem på i skoven kun med strømpebukser indenunder - det var "kun" -17 grader - og frøs ikke :klap: Dem har jeg også når det bli'r rigtigt koldt, og ææælsker dem! Har aldrig frosset i dem! Bor nærmest i Arrak-jakken i de kolde måneder, men tænker på om ikke jeg lidt har fortjent en ny..? Den er godt nok ved at være gammel... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 19, 2011 Rapporter Share Besvaret August 19, 2011 Regner med bare at gå shopamok på army-star, hardballshoppen og multishoppen....der er vel noget brugbart...ellers må jeg bare have flere lag på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts