Hop til indhold

Det er mig eller hunden! - tv2.dk


Administrator
 Share

Recommended Posts

med stor førnøjelse. Det var nu lige før vi blev skræmt fra at købe vores lille hvalp for hold da op nogle uheldige tilfælde hun havde fat i.

jeg ved ikke om vi lige har lært noget specifikt men det har givet os et indblik i hvad man evt skal prøve at undgå. Feks så ligger vores hund ikke i sengen og vi fodrer ham begge to, så han respekterer os begge lige meget.

og så har vi meldt os til noget hvalpe træning, ikke så meget fordi vi ha problemer med opdrafelsen men så kommer han ud og møder andre hunde og vi kan sikkert også lære noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det negative først. Det apperat der hylede, syntes jeg ikke om. Nu så denne hund ikke ud til at blive synderlig berørt af det, men at give en hund (også sheltien) et chok mens de er alene hjemme, synes jeg er lidt risikabelt. Situationen kunne måske have været tacklet anderledes hvis Victoria havde spugt ind til, hvorfor hunden ikke havde denne stjæle vane når familien var hjemme.

 

Ellers synes jeg at hun er kommet godt efter det. Især ser man mere ignorering af uønsket adfærd, hvor hun tidligere brugte skræmmemetoder meget.

 

En ting jeg godt kan lide hende for er, at hun anvender gitter i døren og ikke bare lukker hundene ude. At man så kan synes at der bliver lagt lidt for meget vægt i, om hundene sover i sengen kontra lederskab,.. det er en anden snak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...