Hop til indhold

Samojede tråden


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 180
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja hvis det er ´det fra Zoodom, det tror jeg ihvertfald de fleste butikker har :D.

Jeg var glad for vores, men det knækkede til sidst :P

 

Ok, skal bare bruge det engang imellem, men må da hellere være obs på om det holder :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej det knækkede ikke helt over.

 

Men det der gummidut på indersiden knækkede. :-D

 

Voodoo havde bidt sin flexline over, lige ved den haps man klikker på selen/halsbåndet (en dag han sad og kedede sig i bilen), havde syet ny haps-ting på, tror du så ikke han lige fik rykket den i stykker? Meget stærk hundehvalp :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej alle,

 

Vi overvejer at skaffe os en Samojede og har læst en del om racen på nettet. Dog savner vi lidt mere information angående hvordan hunden klare sig med at være alene hjemme i dagligdagen, mens familien er i skole og på arbejde?

 

-Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Davs Thomas, det er nok ret forskelligt, en del herinde har måttet bruge noget mere tid på det, fordi hvalpen/unghunden ikke syntes det var det fedeste. Men så vidt jeg ved, kan alle være det nu, altså dem som har samojeder her på forum.

 

Min ældste har aldrig haft nogle problemer med det, den yngste synes ikke det er det fedeste i verdenen, men han accepterer det da nu.

 

Så sørg endelig for at have en ok lang ferie, og kom i gang med træningen i god tid, og så træn det stille og roligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt sandt Buddha..

 

Carlo syntes bestemt ikke det var sjovt da han blev omkring 8 mdr - men det var udelukkende min skyld.. For vi havde ikke trænet det - det gik jo så fint da han var hvalp, der sov han bare..

 

Men nu er han kold som jordbæris og ligger bare og gasser den eller irriterer katten :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der bare er en del træ i form af kommoder, trapper og andet godt, så går det fint !!!!! :evil:

Vi var meget obs på langsom tilvænning til at være alene hjemme. Så det startede med, at jeg gik ud af døren, lukkede døren og gik ind igen og så trappede op derfra. Det gik super godt de første måneder, men så kom der juleferie mm, og så er det altså gået lidt fløjten. Han gør lige når vi går, men der bliver hurtigt stille, men når vi kommer hjem har møblementet altså fået en tur. Om det så bare er fordi han har fået smag for træværket eller det er lidt stress skal jeg seføli ikke kunne sige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der bare er en del træ i form af kommoder, trapper og andet godt, så går det fint !!!!! :evil:

Vi var meget obs på langsom tilvænning til at være alene hjemme. Så det startede med, at jeg gik ud af døren, lukkede døren og gik ind igen og så trappede op derfra. Det gik super godt de første måneder, men så kom der juleferie mm, og så er det altså gået lidt fløjten. Han gør lige når vi går, men der bliver hurtigt stille, men når vi kommer hjem har møblementet altså fået en tur. Om det så bare er fordi han har fået smag for træværket eller det er lidt stress skal jeg seføli ikke kunne sige.

 

Har I prøvet at give ham en pind han kan splitte ad??

Det fik Carlo, han gik nemlig i gang med skoreolen fordi han kedede sig..

Så skoreolen blev iført pebermynteolie og så fik han en pind i stedet. Der har aldrig været noget siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I prøvet at give ham en pind han kan splitte ad??

Det fik Carlo, han gik nemlig i gang med skoreolen fordi han kedede sig..

Så skoreolen blev iført pebermynteolie og så fik han en pind i stedet. Der har aldrig været noget siden.

 

TAK for tippet. Vil fluks ræse ud at købe pebermynteolie.....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Du kender dem ret godt? Hvor er din fra?

 

Min er fra Jurak's :-D

Ja jeg følger godt med på sidelinien, skal jo hold øje med hvem hun har på beding til at snuppe certer fra mig :-D Ej det er fis..

Overvejede at få hund derfra, men ombestemte mig, synes det går alt for stærkt med at producere... Valgte et mindre sted, med bedre træk-linier ind over :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde ikke så meget kendskab til de forskellige kenneler, men denne var tæt på og så har Gitte været meget behjælpelig med alle mine dumme 1. hunds spørgsmål :-) Rigtig flot bamse du også har :-) Vi overvejer også træk med vores. Må lige ind og lure lidt Jurak :-) Overvejer en nr 2 på et tidspunkt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...