Hop til indhold

Koda, Lea, Kimmi og Vilya på Bornholm


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

når vi træner stå, sit, dæk under gang går vi ud/hjem på samme side.. Også Lp træning... Tror det hedder sig at det skal være på samme side, men er ikke sikker..

Hunden skal også stå, side eller ligge stille. De må godt dreje hovedet, men kroppen skal blive i samme position hele tiden.

 

Det er valgfrit i LP2 - og jeg går på samme side, for så kommer hunden ikke til at "tilte" når man går bagom den.... den kan nøjes med at kigge til samme side :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er valgfrit i LP2 - og jeg går på samme side, for så kommer hunden ikke til at "tilte" når man går bagom den.... den kan nøjes med at kigge til samme side :-D

 

Se jeg vidste at du kunne svare på det..:klap:

 

Vi er bare blevet skolet til at gøre det på samme side.. Vi har aldrig fået valgmuligheden til vores lp træning.. Haha:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya er meget dygtig, ja - meeeen hun gaber nok mest af usikkerhed over den noget sære og nervøse fører :oops:

 

Du er heldig, at hun ikke gør andet end at gabe - Tyson prøver også at dæmpe mig, når jeg er nervøs, men han gør det ved at blive laaangsom eller ved slet ikke at ville lave øvelserne. :damn:

 

Super flot ser det ud. :5up:

 

Også flot Linda og Koda. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag var Kimmi og jeg til rallyprøve - hvilket var lidt en udfordring, for Kimmien trængte i den grad til 40 km spurt efter et par dage med små ture i snor og meget tid i bur. Desuden var der fyldt med hendes yndlingsbeskæftigelse, svaler, på pladsen..... så syntes faktisk, hun klarede det.... nogenlunde! Hun var jo stadig ung dengang - kun 7 år. Måske hun bliver lidt mere fornuftig, nu hvor hun er blevet 8???

 

:mrgreen:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor irriterende at man ikke får en skriftlig bedømmelse. Det er ellers det man kan bruge til noget.

 

Men du kan godt få en skriftlig bedømmelse:

Fællesdæk: Ok (tror jeg)

Fri ved fod: Super

Spring: Perfekt

Apport: Flot

Stå, sit under gang: Fint

Fremsending: Sådan

Stillingsskift: Pænt

Indkald: lille skæv plads ellers flot

Næseprøve: Godt

Helhed: Flot førearbejde, støtter hund godt. Dejlig arbejdsivrig hund. En fornøjelse at se på. Et par der kan nå langt!

 

Er det ikke sådan det ca. plejer at se ud :drille:

 

Det ser meget rigtigt ud, jo :mrgreen:

 

Selv om jeg jo kan se et lille afsæt på springet, et rul med apporten, lidt sene opsamlinger i stå og sit, to travtrin på vej ind fra feltet og et lille ryk ind under sig i skiftet fra stå til sit..... men så er det, at jeg skal huske mig selv på, at det bare er LP2 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag var Kimmi og jeg til rallyprøve - hvilket var lidt en udfordring, for Kimmien trængte i den grad til 40 km spurt efter et par dage med små ture i snor og meget tid i bur. Desuden var der fyldt med hendes yndlingsbeskæftigelse, svaler, på pladsen..... så syntes faktisk, hun klarede det.... nogenlunde! Hun var jo stadig ung dengang - kun 7 år. Måske hun bliver lidt mere fornuftig, nu hvor hun er blevet 8???

 

:mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Det ser da fint ud:-D Hun væltede ikke nogle skilte denne gang:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...