Hop til indhold

Schæferhvalp stjålet.


Gæst Kattiie
 Share

Recommended Posts

Schæferhvalp stjålet fra bil i dag 6/9.

Bilen har holdt på privat p plads , Stæhr Johansensvej 38, 2000

Frederiksberg - Sort mondeo stationscar xx 43 778 mellem kl. 13.00 - 14.30

 

 

... Ved oplysninger kontakt Flemming: 25444884 eller Lena 40168939

 

Billede af hvalpen -> http://www.cavahuset.dk/images/extern/stjalen_hvalp.jpg Vis mere

http://www.cavahuset.dk/images/extern/stjalen_hvalp.jpg

www.cavahuset.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud hvor forfærdleigt.. Men er det kun mig der tænker hvorfor man overhovedet i disse tider lader en lille hvalp sidde alene tilbage i bilen :vedikke:

 

Nå ja, af skade bliver man klog.. Vi kan da virkelig heller ikke have vores hunde i sikkerhed mere :megaked:

 

jeg synes også 1½ time i en bil uden opsyn lyder af rigtig meget :genert:

 

men derfor er det da forfærdeligt at den bliver stjålet :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes også 1½ time i en bil uden opsyn lyder af rigtig meget :genert:

 

men derfor er det da forfærdeligt at den bliver stjålet :cry:

 

OMG Det havde jeg slet ikke tænkt over :shock: Jo det synes jeg da også er lang tid, men ja meget forfærdeligt!!! :megaked: Måske kan de bare ikke helt huske hvad kl. var da de havde parkeret bilen? Hmm ved det ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

// Jeg troede så det var "min" tråd, derfor alle svarene..

Gud nej, det jo 5min fra os :cry:

 

Jeg holder øjnene åbne.

Super

 

Er diverse dyrlæger og internater kontaktet ? Det kunne jo været at nogle valgte at tage den med netop fordi den havde siddet længe i bilen?

 

Jeg deler den også på min facebook.

Tak - Efter hvad jeg ved er der ved at blive lavet flyers både til ophæng og dyrlæger, DHR og politiet er kontaktet.

 

OMG Det havde jeg slet ikke tænkt over :shock: Jo det synes jeg da også er lang tid, men ja meget forfærdeligt!!! :megaked: Måske kan de bare ikke helt huske hvad kl. var da de havde parkeret bilen? Hmm ved det ikke :vedikke:

Mht tidrummet jeg ved det ikke, det er hvad jeg fik af info af opdrætteren, hverken ejer eller opdrætter færde på fora, jeg kender opdrætter og tilbød til lægge ud på de fora jeg færdes på.

Link til indlæg
Del på andre sites

// Jeg troede så det var "min" tråd, derfor alle svarene..

 

Super

 

 

Tak - Efter hvad jeg ved er der ved at blive lavet flyers både til ophæng og dyrlæger, DHR og politiet er kontaktet.

 

 

Mht tidrummet jeg ved det ikke, det er hvad jeg fik af info af opdrætteren, hverken ejer eller opdrætter færde på fora, jeg kender opdrætter og tilbød til lægge ud på de fora jeg færdes på.

 

Undskyld jeg vidste ikke der allerede var en tråd :oops: Men jeg håber sørme den snart bliver fundet

Link til indlæg
Del på andre sites

Heller en tråd for meget en end en for lidt :blink:

Tænkte bare at nogle ville undre sig over at jeg kom ind fra sidenlinien og brægede op som om det var min tråd:stupid: (Derfor skrev jeg det)

 

Det har du self. helt ret i :5up:

Men det er også rart at have en der kender lidt mere til sagen herinde, som sagt så så jeg det bare på facebook og delte den der og nu herinde også, uden at jeg kender de implicerede parter... Men tænkte nok de ikke ville have noget imod det, vi må gøre hvad vi kan for at finde den lille vaps igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Super godt at de fandt den :5up::banan::klap:

Meen jeg kan altså ikke lade være med at tænke på hvorfor man lader en 9 uger gammel hvalp være alene i en bil så læænge... Jeg ved godt der er nogle der har hunden med i bil når de er på job, men han havde fået den dagen før og en ni uger hvalp kan man ikke ligefrem tro er særlig trænet til at være i det bur, og så dagen efter at den har fået en ny familie...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...