Hop til indhold

Hunde-hygge, i alle aldre!


Shii
 Share

Recommended Posts

I dag da vi kom op på græsplænen mødte vi en mand vi har mødt før, han har to labrador-blandings tæver...

 

Dexter elsker at lege med dem, men idag var den ene bare VILDT sur da Dexter løber hen til hende :evil:

 

Det er så fordi at de i sidste uge har været ude og hente deres lille nye labrador-blandings-uldtotte-tæve hvalp som er 13 uger gammel og bare LILLE BITTE!

 

Og den ene af tæverne er så ufattelig beskyttende over hvalpen!

 

Nå men lille hvalpen som hed Lana, var bare SÅ kær... Flere gange kom hun løbende hen imod Dexter, bjæffede og stoppede så op... Hun vidste hvis godt at hendes små 4 kg ikke holdte meget imod en Dexter :lol::lol:

 

Da vi så skulle til at hjem gik vi afsted og pludselig høre jeg et lille grynt bag mig... Lille Lana følger efter os :lun: Ihh hvor var hun bare kær, at komme trippende sådan efter os :lol::lol:

 

Vi havde selvfølgelig ikke kamera med i dag, det har vi ellers 99% af all egange vi tager nogle steder.. Så kunne ikke få et billede af hende.. Men iihhhh :lun: Bare tanken om at så lille har Dexter faktisk været engang er helt skør! Han ligner jo en fuldvoksen hund nu, men bare for 3 måneder siden var han også en lille uldtot :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Åånngyyyyl!

 

Amen den var bare så kær.. jeg måtte dog stoppe Dexter et par gange fordi han blev liiidt for begejsret for den bette dame, men hun skulle jo nødig skræmmes i så ung en alder :lol::lol::lol:

 

Jeg var bare så overrasket over at hun bare vandrede af fra sine ejere.. Hun var altså 3-400 meter væk fra dem da jeg opdagede at hun var lige bag os!!!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...