Hop til indhold

Dagens advarsel/gode råd... fnis fnis


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jason fik i starten ikke lov til at være i sengen (og gik heller ikke derop), men jeg synes egentlig tanken om at have ham i sengen blev for lokkende, så jeg gav mig og gav ham lov....

 

Jeg er også sikker på at det er kattenes ide at jason skal vente med at komme ud:engel: Kattene må jo ikke komme ud (og helst ikke ses da de ik emå være her) så det er egentlig ikke så god en ide :(

 

Uh, du må lige have en alvors snak med dem!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Bringer lige denne tråd op igen.........

 

 

 

En hund må ikke ligge ved bordet når man spiser....

 

Dette er dog ikke fordi den kan tigge......

 

Neeeeeeej, hvis den er med i flokken når denne spiser, kan man slet ikke styre den.

 

Og husk....den skal ALTID spise bag efter (hvilket er ret problimatisk med 3 måltider forøvrigt)

 

 

Denne udtalelse kommer fra en der har sin hund i sengen (burde hører under samme tid at opdrage på denne måde eller???)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeres hunde er doooooooooommed!

 

Eller noget :roll:

 

Jeg undre mig over hvordan man selv kan tro nok på det til at give det råd videre???

 

Hmm....men så er der vel også ting jeg tror, hvor andre ryster på hovedet :mrgreen:

 

 

hjæææælp har lige givet mine en hel and uuups kan være de nu æder alt og alle:neutral:

 

folk er sku underlige

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Den hører ikke helt ind under kategorien advarsel/gode råd, men synes lige i skulle høre den allievel:

 

jeg var i vejen i weekenden og søndag kommer der en 12-14årig dreng hen og begynder at snakke om hvor sød og dejlig min lille dame er, hvortil jeg svarer at det nu er en dreng jeg har med mig. Svaret fra drengen var: "Jamen - kan pudler godt være drenge?":lol::lol::lol: (nejnej, overhovedet ikke - storken kommer til tæverne med alle de små pudeltøser:rolleyes:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hører ikke helt ind under kategorien advarsel/gode råd, men synes lige i skulle høre den allievel:

 

jeg var i vejen i weekenden og søndag kommer der en 12-14årig dreng hen og begynder at snakke om hvor sød og dejlig min lille dame er, hvortil jeg svarer at det nu er en dreng jeg har med mig. Svaret fra drengen var: "Jamen - kan pudler godt være drenge?":lol::lol::lol: (nejnej, overhovedet ikke - storken kommer til tæverne med alle de små pudeltøser:rolleyes:)

:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaa, der er faktisk undersøgelser som viser, at for meget protein i foderet, kan gøre hunden mere aggressiv. Måske er det ham hundeejeren har ment?

 

Et par links om emnet...

http://www.dolittler.com/index.cfm/2008/7/29/dog.cat.veterinary.veterinarian.medicine.aggression.protein.diet.food

 

http://ezinearticles.com/?Beware-Excessive-Protein-Are-Bad-For-Your-Dogs-Health&id=430774

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hører ikke helt ind under kategorien advarsel/gode råd, men synes lige i skulle høre den allievel:

 

jeg var i vejen i weekenden og søndag kommer der en 12-14årig dreng hen og begynder at snakke om hvor sød og dejlig min lille dame er, hvortil jeg svarer at det nu er en dreng jeg har med mig. Svaret fra drengen var: "Jamen - kan pudler godt være drenge?":lol::lol::lol: (nejnej, overhovedet ikke - storken kommer til tæverne med alle de små pudeltøser:rolleyes:)

 

Og derfor kan jeg godt li børn :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...