Hop til indhold

Nattetisseri


Amocca
 Share

Recommended Posts

øv sikke en dum nat vi havde idag (igår er det vel teknisk set), hun ville ud kl 3, selvom hun havde været ude ved midnat og så igen kl lidt i seks.... Men klokken lidt i 6 kunne jeg da se hvorfor hun havde været desperat efter at komme ud om natten... Hun havde total tyndskid det stakkels kræ :(

 

Op igen og hygge i sofaen i ca 20 minutter - og så måtte vi ud igen... mere tynd mave og sådan blev det ved i næsten en time... Imellem haveturene ville hun helst bare ligge tæt og snue.... så blev da helt bekymret...

 

Men klokken lidt over 7 var hun åbenbart færdig, for da tog hun en time på øjet i sofaen og da hun vågnede derefter var hun sit vante glad selv :lun:

 

Men som en anden hønemor nåede jeg da lige at blive bekymret :oops: Kan ikke se at hun har fået noget "usædvanligt" foder / godbidsmæssigt, så går ud fra at hun må have snuppet et eller andet "lækkert" i haven / parken... har opdaget at hun har en svaghed for fugleklatter - prøver dog for så vidt muligt at aflede hver gang hun viser interesse, men det kan jo smutte.... så mon ikke det var sådan en der havde givet en omgang ræsermave?

Link til indlæg
Del på andre sites

bettepigen var godt nok billigt til salg omkring 2 tiden i nat :roll: eller også var jeg selv, for det var egentlig min fejl mere end hendes...

 

Jeg var faldet i søvn på sofaen sammen med hende, omkring kl 22.... Klokken halv 2 vågnede jeg så og ville da op i seng, men tænkte at jeg vlige ville daffe ned i haven så hun kunne tisse af...

 

Normalt tisser vi af mellem 23 og midnat og så går vi i seng der. Men idag var den altså omkring halv 2....

 

Det gør vi så, men så mener babybarnet åbenbart at det er stå op tid, for det er jo flere timer senere end det plejer at være... så da vi kommer op i seng karter hun rundt som en anden åndsbolle :roll: bider i den ene og den anden, fræser ned under dynen og vælter fra den ene ende af sengen til den anden under dynen som en debil muldvarp :roll:

 

I starten prøver vi at ignorere hende, men da der lidt for mange gange er blevet sat tænder i ubeskyttede kropsdele må vi opgive denne taktik... og manden ender med at stå op og gå tur med hende midt om natten :shock:

 

da de kom i seng igen sov hun så også til kl halv 8 i morges ;-) men åbenbart er rutiner ret vigtige for den lille....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er kun 10 uger, men normalt (det vil sige den sidste uge) har hun sovet igennem hele natten....

 

Falder i søvn i sofaen omkring kl 22, ude og tisse af en sidste gang mellem 23 og midnat og så på hoevdet i seng og så sover vi indtil kl 5 eller 6 om morgnen....

 

Vi har ikke noget ønske om en time eller to legetid midt på natten :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig nattetisseriet klinger af når hvalpen er omkring ½ år, så kan I sove længe igen

Ina

 

som sagt har vi faktisk kun haft omkring 4-5 dage i alt hvor hun har skullet ud og tisse.... hun har sovet igennem næsten fra starten... Een gang har hun haft tynd mave og skulle derfor ud og igår havde vi så fucket hendes rutine totalt op og derfor fattede hun ikke hvad der foregik...

 

Men generelt så sover hun igennem, og så længe jeg kan få 6 timers søvn så er jeg glad og fro .... mere har jeg heller ikke fået før vi fik hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

vores Luca har faktisk helt samme rutine som Karla...Hun falder gerne i søvn i stuen ved. 21-22 tiden, kl. 23 tisser vi af, hvis hun trods alt gider. Så ligger hun sig fint til rette i sin egen seng og sover lige indtil kl.5.30-6.00, og så er hun ellers super frisk og klar på leg og gåtur.... Men hva man elsker jo sin lille pys alligevel:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

wee Luca er lige blevet 4 mdr. i dag og nu kan hun holde sig fra kl.22 og sover i gennem til kl. 7. En helt time længere end hun gjorde før.... Og ikke nok med det, hun skal ikke tisse som det første om morgenen vi skal lige morgennusse først:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...