Hop til indhold

Hunde-passning-luftning


Gæst labrador
 Share

Recommended Posts

Hej:)

 

Jeg er 33 år bor i hus med min dejlige familie, min mand, vores datter og vores 3 hunde:)

Jeg er hjemmegående og har tid til at lave det jeg er glad for nemlig passe eller lufte din hund når du er på arbejde, ferie eller hvis din hund ikke kan være alene hjemme er den velkommen hjemme hos os i timerne mens du er på arbejde:)

Her hjemme er der ingen hunde som keder sig.

Vi er ude at gå 3 gange om dagen, er på stranden, ude i skoven eller i området hvor vi bor:)

 

Skriv gerne for jeg kan tilbyde passning med kort varsel.

 

Det jeg har brug for at se inden jeg siger ja til at passe Jeres hund, er at se:

-Hundens sundhedsbog

-At hunden er chippet

-At hunden er vaccineret

-At hunden har den lovpligtige hundetegn

 

Gåture tilbydes i Københavns område, feriepassning fra hele landet bor tæt på Københavns Lufthavn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag har vi fået en smuk, dejlig kærlig chihuahua som bliver passet mens mor er på arbejde:)Jeg hentede ham imorges kl.7.30 og han savnede lidt mor, men da vi kom hjem til tøsserne som han har hilst på inden vi aftalte passninge. Så der var glade dage :) For mig er det vigtigt at hundene jeg passer føler sig trygge og at ejeren kan føle sig tryg og ikke gå fra hunden med dårlig samvittighed. Jeg er glad for at denne ejer kom med en liste som jeg beder om inden passningen, info som er vigtigt vedrørende hundens vaner, rutiner:) Det er gået super:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hej, kan jeg høre hvorhenne i Dragør du bor? Og er du "ledig" på søndag?

 

Jeg har brug for kort tids pasning på søndag, 2*1,5 time, men skal lige vide om det overhovedet kan lade sig gøre for mig at nå det.

 

Har du 2 tævehunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labrador

Ser først dit indlæg nu. Ja vi startede med to tøsser, nu har vi tre tøsser og en sød han boende :) nogen af dem har vi midlertidigt indtil vi finder dejlige blivende hjem til dem:) vi bor i Tårnby, men post nr er Dragør. Du er velkommen til at skrive en anden gang :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...