Hop til indhold

Herning 2011


Ditte91
 Share

Recommended Posts

Jeg melder nok fra til søndag, og kommer kun lørdag. Er pt ikke helt på toppen helbreds og overskudsmæssigt, så tror jeg har bedst af en søndag hjemme, så jeg også kan få ladet op igen til job mandag.

 

Men lørdag kommer vi :-D

 

Øv at vi ikke får hilst, men jeg kan så godt forstå dig. Du skal passe på dig selv først og fremmest

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 172
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som I måske har set, er Lisbeth ramt af kennelhoste, så hun kommer ikke til Herning :cry:

 

Hun skulle ellers holde mig og Maggie med selskab og sørge for, at jeg ikke begynder at skide grønne grise af nervøsitet inden vi skal ind.

 

Hvis der er nogen, som liiiige mangler et sted at være omkring middagstid, må I gerne kigge forbi ring 17 :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som I måske har set, er Lisbeth ramt af kennelhoste, så hun kommer ikke til Herning :cry:

 

Hun skulle ellers holde mig og Maggie med selskab og sørge for, at jeg ikke begynder at skide grønne grise af nervøsitet inden vi skal ind.

 

Hvis der er nogen, som liiiige mangler et sted at være omkring middagstid, må I gerne kigge forbi ring 17 :oops:

 

Sødeste dorte, vi sidder da sammen og hygger inden. Jeg bliver selv ret nervøs, men vi bager nok en lille kage i aften, som vi tager med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sødeste dorte, vi sidder da sammen og hygger inden. Jeg bliver selv ret nervøs, men vi bager nok en lille kage i aften, som vi tager med :5up:

 

Uuuhhhh kage hjælper på det meste.

 

Hvad tid regner I med at komme?

Jeg bliver nødt til at lave tricket med at lade Maggie blive i bilen, mens jeg går ind med al vores habbengut. Hun er alt for meget springbønne til at jeg kan holde styr på bur, stol, taske OG hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuhhhh kage hjælper på det meste.

 

Hvad tid regner I med at komme?

Jeg bliver nødt til at lave tricket med at lade Maggie blive i bilen, mens jeg går ind med al vores habbengut. Hun er alt for meget springbønne til at jeg kan holde styr på bur, stol, taske OG hende

 

 

Regner med vi er der omkring middag...

Lørdag tager Peter + hans forældre med og søndag tror jeg jeg tager med Arne...

 

Det lyder da godt med kage, så kommer vi, nej desværre er på skrump :( Hvilken tid skal I på, og hvilken ring ? Vi skal først på som nr. 50.

 

Vi skal på i Hal G, ring 17 og lørdag skal vi på som nr 83 og søndag som nr. 78, så ret sent... jeg skriver lige en pb med mit mobilnummer, så kan du skrive hvis du ikk kan finde os...

Link til indlæg
Del på andre sites

Regner med vi er der omkring middag...

Lørdag tager Peter + hans forældre med og søndag tror jeg jeg tager med Arne...

 

 

 

Vi skal på i Hal G, ring 17 og lørdag skal vi på som nr 83 og søndag som nr. 78, så ret sent... jeg skriver lige en pb med mit mobilnummer, så kan du skrive hvis du ikk kan finde os...

 

Vi er nr. 77 om søndagen. Det bliver bare sent for de små

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det bliver en lang dag og vi får også en lang dag søndag, men synes egentlig Katla er okay god til at falde til ro i buret... i hvert fald herhjemme :genert:

 

Maggie har ingen tålmodighed. Hun kan sagtens sove i buret, men hvis hun ikke lige er træt, så skal der altså ske noget. Mit lille utålmodige bæst :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Maggie har ingen tålmodighed. Hun kan sagtens sove i buret, men hvis hun ikke lige er træt, så skal der altså ske noget. Mit lille utålmodige bæst :lun:

 

 

Katla er blevet meget bedre med tålmodigheden. Ellers smider jeg hende bare ind i buret til en af Arnes, så falder hun til ro :blink:

Men glæder mig til at se dig igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Katla er blevet meget bedre med tålmodigheden. Ellers smider jeg hende bare ind i buret til en af Arnes, så falder hun til ro :blink:

Men glæder mig til at se dig igen!

 

Det kommer sikkert med alderen. Maggie er jo kun liiiige 6 måneder (i dag :banan:), så det kan nå at komme.

 

Hvor mange kommer Arne med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Kan ikke rigtig bestemme mig til om vi kommer.... Synes ikke tiden er til det.

Men det er jo hyyyggeligt.

 

Det bliver i hvertfald uden tøserne, for har ikke Junos vaccinationspapirer endnu og vi glemte at få Kaias stemplet sidst hun blev vaccineret :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Gaia ikke halvvejs på vej til Holland?

Det synes jeg, at Helen skrev i morges

 

Måske kan mor Pona sætte lidt skik på de små sorte?

 

 

 

Det kommer vist an på hvad blodprøverne siger...

 

Kan ikke rigtig bestemme mig til om vi kommer.... Synes ikke tiden er til det.

Men det er jo hyyyggeligt.

 

Det bliver i hvertfald uden tøserne, for har ikke Junos vaccinationspapirer endnu og vi glemte at få Kaias stemplet sidst hun blev vaccineret :oops:

 

Koooooom!! Vi har kage med :slem: Hal G, ring 17 :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det kommer vist an på hvad blodprøverne siger...

 

 

 

Koooooom!! Vi har kage med :slem: Hal G, ring 17 :blink:

 

Mmmm... Kage :-P

 

Altså, alle HF'ere bør tage et neonskilt på, der står HF og brugernavn på, så man har en anelse om hvem folk er :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk ingen nødder i den der kage ikk'??

 

Bryder mig ikk om nødder i kage, så det kan du være sikker på :5up:

 

Mmmm... Kage :-P

 

Altså, alle HF'ere bør tage et neonskilt på, der står HF og brugernavn på, så man har en anelse om hvem folk er :engel:

 

 

Jeg har en grå fleece på og så sidder jeg med et rødt/sort stofbur, muligvis med en Katla indeni der ikke er tilfreds...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...