Hop til indhold

Herning 2011


Ditte91
 Share

Recommended Posts

Lørdag: Katla var en stjerne og viste sig SÅ fint frem. Vi gik derfra med selvtillid og en lyseblå bånd og en okay kritik. Der blev mest lagt væk på at hun er i voksealderen, hvilket jeg synes er mærkeligt når det nu var hvalpeklasse.

 

Søndag: Katla viste sig igen rigtig flot frem og travede super fint. Hun ville dog ikke vise tænder... :vedikke: og derfor måtte de åbenbart ikke give hende bånd og placering, så vi gik slukøret hjem med en fin fin kritik.

 

Så lille lækker Nalahvalp og blev næsten teary eye :hjerte:

Så forresten en toypuddel blive båret i hale og hals op på et bord :cry:kan ikke forstå man vil behandle sin hund sådan...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 172
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mødte forresten SMM og Lillefod begge dage. Vældigt hyggeligt! Dog ikke da Lillefod spurgte om det var min hund der havde lavet lort, for der lugtede åbenbart grimt i vores hal :sjov:

Så ham endda rulle øjne af mig 20 min senere, da jeg bad Katla stoppe med at trække, for hun gav mig lange og skæve patter af det :vedikke: hvad er der nu galt med dét udtryk??

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag: Katla viste sig igen rigtig flot frem og travede super fint. Hun ville dog ikke vise tænder... :vedikke: og derfor måtte de åbenbart ikke give hende bånd og placering, så vi gik slukøret hjem med en fin fin kritik.

Når ikke dommeren kan vurdere hunden, så gives et KIP. Havde det været en voksen hund havde den muligvis modtaget et 0 eller blevet diskvalificeret.

Man modtager altid sin kritik men det er kun hunde der i hvalpeklassen modtager SL eller i de officielle klasser modtager excellent der bliver placeret.

 

(jeg kender jer ikke herinde, så jeg ved selvfølgelig ikke om denne samtale bare er en intern "for sjov snak", men så spring bare svaret over ;-) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det var seriøst med båndet, hun burde da have haft et bånd? Selvom det er en hvalp? Eller er det noget de har droppet?

De kan have glemt at give det sammen med kritikken, men et brunt bånd er jo ikke just noget man gemmer i glas og ramme ;-)

Indimellem har ringsekretæren nok at se til, i min ring var det en afløser der trådte til de første ti minutter (der er rigtig meget pres på når alle grupper skal dømmes samme dag) og hun havde ikke styr på det "nye" system og uddelte derfor forkerte bånd ud til de første 4 hunde indtil jeg så hun gav et rødt bånd til en hund der fik Very Good. I år giver VG et blådt bånd og excellent giver rødt bånd.

 

Heldigvis er det altid sådan at man kan henvende sig hvis man mener man er blevet glemt, i min ring glemte ringsekretæren at uddele et CK bånd til min ene hund men kom ned med det efterfølgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når ikke dommeren kan vurdere hunden, så gives et KIP. Havde det været en voksen hund havde den muligvis modtaget et 0 eller blevet diskvalificeret.

Man modtager altid sin kritik men det er kun hunde der i hvalpeklassen modtager SL eller i de officielle klasser modtager excellent der bliver placeret.

 

(jeg kender jer ikke herinde, så jeg ved selvfølgelig ikke om denne samtale bare er en intern "for sjov snak", men så spring bare svaret over ;-) )

 

Præcis hun fik KIP og vi fik en kritik... men synes nu godt man kunne være lidt mere large når man er i baby eller hvalpeklassen... men hva, hun var jo dygtig i alt det andet og tænderne har hun vist mig 15 gange i dag uden bøvl, så...

Link til indlæg
Del på andre sites

De kan have glemt at give det sammen med kritikken, men et brunt bånd er jo ikke just noget man gemmer i glas og ramme ;-)

Indimellem har ringsekretæren nok at se til, i min ring var det en afløser der trådte til de første ti minutter (der er rigtig meget pres på når alle grupper skal dømmes samme dag) og hun havde ikke styr på det "nye" system og uddelte derfor forkerte bånd ud til de første 4 hunde indtil jeg så hun gav et rødt bånd til en hund der fik Very Good. I år giver VG et blådt bånd og excellent giver rødt bånd.

 

Heldigvis er det altid sådan at man kan henvende sig hvis man mener man er blevet glemt, i min ring glemte ringsekretæren at uddele et CK bånd til min ene hund men kom ned med det efterfølgende.

 

 

Ved godt det er lidt OT, men må vi ikk nok se billeder af hundene :pray: har jo selv gd, så det er skønt mere flere på forummet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du en hjemmeside jeg kan lure på?:genert:

Jeg kan se der er blevet linket til mit opdræt i din tråd fra sidste år ;-)

 

En mindre oplyst har så været hurtig til at digte et eller andet vrøvl om min fremgangsmåde, men den slags hører med når man vover sig ud i opdræt :vedikke:

Er du interesseret i at vide noget konkret er der rigtig mange oplysninger på hjemmesiden og ellers spør du bare...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...