Hop til indhold

Teenage mynde


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Så er jeg ikke længere i tvivl om at Qairo er teenager for fuldt blæs.

Her i går lavede jeg pølsehorn og sad og spiste sådan én i sofaen med Qairo ved siden af. Han blev ved med at stirre pølsehornet med snuden 5 cm fra - jeg blev ved med at sige neeeej, nej..nej..neeeeeej....han tør dog ikke tag en haps (så meget respekt har han da endnu)..så han begynder at GØ af pølsehornet..sådan 20 gø i træk direkte ind i pølsehornet..Han får igen et neeeej...Så begynder bæstet saftsusme at snappe ud i luften foran MIT ansigt....Og så var det altså slut med at være i sofaen ved siden af mig. :evil: Djævle hund altså !

 

Nå'men så her i dag da jeg kom hjem fra arbejde så har bæstet revet en hel skohylde/knagerække med jakker og bøjler ud fra væggen...og tygget samtlige bøjler til atom-splinter...SUK:....der har ellers slet ikke været nogen "problemer" ellers når han har skulle være alene i gangen.

 

Åh suk...jeg glæder mig allerede til han bliver voksen :stupid:

 

 

.....Nå ja...jeg behøves vel ikke nævne at jeg nu stadig er ret så vild med ham :genert: Men ALLIGEVEL...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg ikke længere i tvivl om at Qairo er teenager for fuldt blæs.

Her i går lavede jeg pølsehorn og sad og spiste sådan én i sofaen med Qairo ved siden af. Han blev ved med at stirre pølsehornet med snuden 5 cm fra - jeg blev ved med at sige neeeej, nej..nej..neeeeeej....han tør dog ikke tag en haps (så meget respekt har han da endnu)..så han begynder at GØ af pølsehornet..sådan 20 gø i træk direkte ind i pølsehornet..Han får igen et neeeej...Så begynder bæstet saftsusme at snappe ud i luften foran MIT ansigt....Og så var det altså slut med at være i sofaen ved siden af mig. :evil: Djævle hund altså !

 

Nå'men så her i dag da jeg kom hjem fra arbejde så har bæstet revet en hel skohylde/knagerække med jakker og bøjler ud fra væggen...og tygget samtlige bøjler til atom-splinter...SUK:....der har ellers slet ikke været nogen "problemer" ellers når han har skulle være alene i gangen.

 

Åh suk...jeg glæder mig allerede til han bliver voksen :stupid:

 

 

.....Nå ja...jeg behøves vel ikke nævne at jeg nu stadig er ret så vild med ham :genert: Men ALLIGEVEL...

 

Jeg har hørt at whippet skam er gode nok, man skal bare ikke have dem det første år.. eller halvandet.

De mynder jeg har haft fra yngre alder har da også haft deres lømmelalder som stoppede ved 1½ års alderen, bortset fra Happy der aldrig er hommet videre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Jeg har hørt at whippet skam er gode nok, man skal bare ikke have dem det første år.. eller halvandet.

De mynder jeg har haft fra yngre alder har da også haft deres lømmelalder som stoppede ved 1½ års alderen, bortset fra Happy der aldrig er hommet videre..

 

 

Åh gud....1½ år siger du...så mangler vi stadig næsten 8 mdr...:megaked:

Heldigvis "glemmer" jeg lidt hans ballade når han kommer og dutter mig med snuden på benet når han ved jeg er sur over hans narrestreger :lun:

 

 

...De er nu gode til at manipulere de mynder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha....."søde" lille Qairo...:lol:

 

Nu har jeg ikke haft "fornøjelsen" af at have Jerry fra hvalp, han var heldigvis 3 år da vi overtog ham :mrgreen:, men Bonnie........:roll: Suk, hvor jeg husker det.....med gru!!

 

Jeg er enig med KimC her, du kommer nok til at "lide" lidt længere endnu. Jeg mindes at Bonnie var næsten 2 år før de fleste unoder forsvandt :-D God fornøjelse. Det er sørme godt de er så kære alligevel, ellers så det sort ud for de fleste hunde i den alder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke haft en teenage-mynde, Nanna var næsten et år da jeg overtog hende. Hun startede med at være meget anderledes end hun er nu. Hun interesserede sig fx ikke for mad og var meget lydfølsom.

Tror dog ikke det var teenage-adfærd, men bare nervøsitet osv pga omplaceringen.

 

Men helt ærligt, pølsehorn er der da ingen der kan holde sig fra.

Nanna forsøgte engang at stjæle et pølsehorn ud af munden på Sonja herindefra ved at stemple hende i brystet med forbenene :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...