Hop til indhold

Dexter 6 måneder!


Shii
 Share

Recommended Posts

Ja, så kom den helt officielle 6 måneders tråd!!!

 

attachment.php?attachmentid=49057&stc=1&d=1316809905

Han har godt nok morgensavl i øjet, men smuk er han jo alligevel :lun:

 

attachment.php?attachmentid=49058&stc=1&d=1316810000

Dexter med sin bold.. Sin elskede bold! Den er bare det bedste i verden! :lol:

 

attachment.php?attachmentid=49059&stc=1&d=1316810080

Og sammen med min mors tykke hund :lun:

 

--

Som nævnt før er Dexter bare jordens dejligste hund... Han er begyndt at lette ben, men vi har stadig ikke bidt mærke i nogle ændringer rent ballade-mæssigt! Han har jo altid været en ballade-trøffel, og det ændre sig jo ikke :mrgreen: Han stjæler alle de poser han kan få fat på, og elsker stadig at destruere vores kuverter når vi har læst breve, og hvis vi har brug for at få noget markuleret så tilbyder Dexter altid at rive det i stykker for os :mrgreen:

 

Vi har lige været 2 uger i Danmark, og Dexter har bare elsket det... Specielt haven var han glad for:

 

attachment.php?attachmentid=49060&stc=1&d=1316810235

(ja det er et lille Dexter hul man kan ane han holder øje med!)

 

Jeg bliver så varm indeni hver gang jeg tænker på Dexter, han er på alle tænkelige punkter bare jordens bedste hund... En køretur til Danmark tager 8 timer, inkl. en times pause.. Dexter sover hele turen, og siger ikke en lyd.. Vi må slæpe ham ud når vi holder pause for lige at lufte ham og give ham lidt vand... Det er dejligt når nu det er så lang en tur at han er så "ligeglad"...

 

Han kommer stadig når man kalder, jah så meget som man nu kan forvente... Vi kan kalde ham "til os", men hvis han er igang med at lege så stopper han det ikke... Han trækker legen hen til os men fortsætter... Men han ER jo også stadig kun en hvalp, så hvad mere kan man næsten forvente..

 

Hvad er der mere at fortælle :hmm: Tror ikke der er mere :lun::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er min lille chokolade trold :lun:

 

Det var pudsigt for i Danmark mødte vi RIGTIG mange som spurgte hvad han var for en, og da vi sagde "husky" kiggede de og sagde "Den kan da ikke være ægte så?"... Allesammen pga farven :lol: Men det er nu bare sådan at der absolut ingen restriktioner er på farven ved huskies, de kan fåes i ALLE farver og aftegn :-D Men den grå er jo helt klart den folk forbinder med "en husky"...

 

Vi mødte jo også Teitur og lille Tjalfe da vi var i Danmark :lun: Dexter havde dog alt for travlt til at hilse, men det er nok meget heldigt for han havde nok været for overvældende for lille Tjalfe (ihh du godeste han var en bette størrelse :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...