Hop til indhold

Prale prale


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Jeg skriver så tit når mine hunde er uartige, og glemmer lidt deres gode sider, så synes lige jeg vil fremhæve to episoder fra i går.

 

Den første er ude fra skoven hvor de elsker at løbe rundt. Sally havde lidt stødt på en dejlig border collie der sagde "fang mig" og de havde leget tik i et par minutter, så Sally havde rigtig fået løbet krudtet af sig!

Jeg fik hende indfanget, da colliens ejer og jeg skulle i modsat retning af hinanden, og længere fremme så jeg en dame i pæne hvide shorts, så Sally kom i snor :genert:.. Damen havde sin mand og to spaniels med sig, hundene gik fri. Jeg gik meget hurtigere end dem, så fik snart overhalet dem, og Sally gik lige forbi to mennesker og to løse hunde uden at sige en lyd! OG uden overhovedet at vise interesse!! :banan: Det var selvfølgelig fordi hun lige havde haft en super løbetur med en anden hund, og ligesom havde fået løbet alle frustrationerne ud, men fedt at prøve alligevel :klap:

 

Bagefter skulle vi et kort smut hjem til Gus og Bertie og sige hej, de havde besøg af en lille collie-blanding, Czech, som vi gik til træning med for et par år siden. Czech har issues, men er blevet meget bedre. Han kan ikke lide andre hunde tæt på, og vogter gevaldigt over hvad end han lige er i nærheden af. Han er blevet gode venner med Gus og Bertie, men har aldrig mødt mine to før, og han var en smule opfarende, og der blev vist tænder og knurret, men begge mine veg bare af hver gang, drejede hovederne væk og ignorerede ham, så han til sidst slappede mere af, og var henne og snuse til dem, og de ignorerede ham stadig.

Synes det er helt vildt fedt, især med en hund så stor og potentielt stærk, som Charles, at han slet ikke er interesseret i konflikten. Men han bliver også skamrost for sine reaktioner! Sally fatter jo bare hat, og bliver sådan lidt hvalpe-overrasket når en anden hund ikke elsker hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...