Hop til indhold

Vægt


Amocca
 Share

Recommended Posts

Som sagt hun ser sund og rask ud, hun har krudt i røven og når hun sover sover hun som en sten - præcis som en hvalp skal være... Hun har afføring 3-4 gange om dagen og den er fin og formet.

 

Jeg har vejet hende her til morgen og hun vejer nu 2.6 kg... så har altså taget 200 g på, på de 3 dage hun har boet her.... så noget må hun jo spise, selvom jeg synes hun spiser meget lidt :neutral:

 

Hun bevæger sig dog noget mere her end hun gjorde i sit tidligere hjem er jeg sikker på, da der ikke var have der, og jeg tror at hun ofte havde dem lukket ude i køkkenet (hvalpene) da de jo ikke kunne komme udenfor at besørge og dermed gjorde det på gulvet...

 

Så hun bevæger sig alstå rigtigs meget, men har stadig taget 200 g på på 3 dage - så det kan vel ikke være helt skidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Så hun bevæger sig alstå rigtigs meget, men har stadig taget 200 g på på 3 dage - så det kan vel ikke være helt skidt...

 

 

Det er det samme her, Aslan tager omkring 1½-2 kilo på om ugen (det tager så nok snart en stopper og det går knap så hurtigt).

 

Monstro Karla spiser rødder som Aslan og tager på, på den måde?

Måske vi bare har valgt det perfekte tørfodder til vores små skattebasser og de udnytter det rigtig godt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er hun oppe på 2.8 kg, så hun tager altså fint på :-D så jeg tror ikke jeg skal bekymre mig så meget om det.... Eftersom hun er en blanding er det svært at vide hvor stor hun bliver og dermed hvor meget hun "burde" tage på ugentligt...

 

Men lige nu ser det ud til at det bliver ca 500-600g på 1 uge - det er vel ok, for en hund som formodentlig får cocker størrelse, eller hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er hun oppe på 2.8 kg, så hun tager altså fint på :-D så jeg tror ikke jeg skal bekymre mig så meget om det.... Eftersom hun er en blanding er det svært at vide hvor stor hun bliver og dermed hvor meget hun "burde" tage på ugentligt...

 

Men lige nu ser det ud til at det bliver ca 500-600g på 1 uge - det er vel ok, for en hund som formodentlig får cocker størrelse, eller hva?

 

Det ser fint ud. Silke vejede ca. 7.5 kg da jeg fik hende, og hun tog ca 1.5 kg på da det gik stærkest.

 

Omkring uge 20 begyndte det at gå en anelse langsommere..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...