Hop til indhold

Tjenestehund søger blivende hjem.(HASTER)


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Taget inde fra Facebook:

 

Skulle du eller nogen du kender være interesseret i en pensioneret tjenestehund fra forsvaret?

Han er en 7-årig gammel schæfer hund der nu gerne vil være en sød og rar familie hund.

I den forbindelse søger han et godt og trygt hjem.

Han koster ikke noget men kravet er man kan give ham et godt hjem.

Finder han ikke en ny ejer inden torsdag bliver han desværre aflivet.

Kontakt på 61286922 hvis det kan være noget for dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor den hast? Hvis den har været en god tjenestehund, kunne man så ikke gøre den den tjeneste retur, at vente til det rigtige hjem dukker op? :evil: Jeg har det altså lidt svært med de der "hvis ikke den bliver hentet inden i går, så bliver den aflivet! :evil::evil::evil: Så meget kan det sgu da heller ikke haste? :cry:

 

 

 

 

 

 

(Du må ikke tage det her personligt, jeg har godt set at du har kopieret det fra Facebook, det er en generel betragtning fra efter den første ":evil:" :kys:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Hvorfor den hast? Hvis den har været en god tjenestehund, kunne man så ikke gøre den den tjeneste retur, at vente til det rigtige hjem dukker op? :evil: Jeg har det altså lidt svært med de der "hvis ikke den bliver hentet inden i går, så bliver den aflivet! :evil::evil::evil: Så meget kan det sgu da heller ikke haste? :cry:

 

 

 

 

 

 

(Du må ikke tage det her personligt, jeg har godt set at du har kopieret det fra Facebook, det er en generel betragtning fra efter den første ":evil:" :kys:)

 

Jeg tænker nøjagtig det samme som dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Taget inde fra Facebook:

 

Skulle du eller nogen du kender være interesseret i en pensioneret tjenestehund fra forsvaret?

Han er en 7-årig gammel schæfer hund der nu gerne vil være en sød og rar familie hund.

I den forbindelse søger han et godt og trygt hjem.

Han koster ikke noget men kravet er man kan give ham et godt hjem.

Finder han ikke en ny ejer inden torsdag bliver han desværre aflivet.

Kontakt på 61286922 hvis det kan være noget for dig

 

Hvor på Face har du fundet ham ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor den hast? Hvis den har været en god tjenestehund, kunne man så ikke gøre den den tjeneste retur, at vente til det rigtige hjem dukker op? :evil: Jeg har det altså lidt svært med de der "hvis ikke den bliver hentet inden i går, så bliver den aflivet! :evil::evil::evil: Så meget kan det sgu da heller ikke haste? :cry:

 

 

 

 

 

 

(Du må ikke tage det her personligt, jeg har godt set at du har kopieret det fra Facebook, det er en generel betragtning fra efter den første ":evil:" :kys:)

 

No harm done, jeg tænkte det også selv, og må faktisk indrømme at jeg var i tvivl om jeg skulle poste den herinde, for 2 dage er godt ikke lang tid at løbe på :cry:

 

Og ligesom dig tænker jeg også at man som det mindste burde give sig tid til at finde et dejligt hjem til en hund som har tjent sin "værnepligt".

 

Hvor på Face har du fundet ham ?

 

En bekendt postede den i sin status. Hun er ikke udpræget hundemenneske, men har sikkert haft ondt af hunden.

 

Jeg håber tlf. nummer er korrekt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...