Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

14.dages rapport:

 

Ødelagte genstande: 2 par bukser, 1 sko, 2 pivedyr.

 

Hvad hvalpen har lært:

1: "Tis" betyder... det det betyder ;-)

2: At tigge :oops:

3: "Cicero" er en magisk lyd, der får guffer til at regne fra himlen. Når man hører lyden bør man hurtigst muligt løbe hen til det første det bedste menneske man ser :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

14.dages rapport:

 

Ødelagte genstande: 2 par bukser, 1 sko, 2 pivedyr.

 

Hvad hvalpen har lært:

1: "Tis" betyder... det det betyder ;-)

2: At tigge :oops:

3: "Cicero" er en magisk lyd, der får guffer til at regne fra himlen. Når man hører lyden bør man hurtigst muligt løbe hen til det første det bedste menneske man ser :stupid:

 

og hvad med billederne der helt naturligt høre til sådan et indlæg? :slem::mrgreen::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

14.dages rapport:

 

Ødelagte genstande: 2 par bukser, 1 sko, 2 pivedyr.

 

Hvad hvalpen har lært:

1: "Tis" betyder... det det betyder ;-)

2: At tigge :oops:

3: "Cicero" er en magisk lyd, der får guffer til at regne fra himlen. Når man hører lyden bør man hurtigst muligt løbe hen til det første det bedste menneske man ser :stupid:

 

:klap:Fantastisk :lun:

 

og hvad med billederne der helt naturligt høre til sådan et indlæg? :slem::mrgreen::hjerte:

 

Ja, nu du siger det...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG, sikke en hvalp :stupid:

Jeg har i dag fået bragt fire 5 kgs poser hundemad. Poserne stod i entréen fordi jeg ikke lige havde fået sat dem på plads.

Så forsvinder dæmonhvalpen ud i entréen, og jeg kan tydeligt høre at der bliver rusket og skrabet i poserne. Jeg tænker, lad ham bare få noget tid til at gå med det, for han har ikke en chance for at få åbnet en pose (det er den slags plastic, der nærmest er metalagtigt og meget stærkt). På et tidspunkt kan jeg høre at han slæber en af poserne hen ad gulvet. Det lykkedes ham faktisk at få slæbt den ca. 3 - 4 meter :lol:

Men pludselig bliver der mistænkeligt stille... Jeg går ud og kigger, og der sidder hvalpen på sin lille rumpe med hele hovedet inde i en pose - han kunne få hul på dem :lol:

Vi har et et kedeligt øjeblik her i huset :klap:

 

Det er da fantastisk at have hvalp :klap::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft drama i dag medens H-F har været offline :shock:

 

Lillefisen har (forhåbentlig) lært at man skal holde snuden fra Vinnies mad medens hun står og spiser - i hvert fald har han et hak i øret som permanent reminder :stupid:

 

Han skreg så højt og så længe at min søn kunne høre det gennem kamp-larmen i Rift, og kom løbende ned ad trapperne. Vi troede begge at hvalpen havde brækket noget, eller det der var værre. Men det blev altså kun til et lille hul i kanten af øret, og nu leger han igen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg turde ikke komme tilbage til tråden uden at have et billede med, men det er nu ikke det bedste :genert:

 

img6354u.jpg

 

Glemte i øvrigt at fortælle at hvalpen også har fået et par kælenavne. De siger nok en del om hvad han er bedst til lige nu ;-)

Mr. Pooples og the Poopmeister...

 

 

Han er dejlig :lun:

 

Og nu har han lært at holde sig fra maden, eller det vides jo ikke endnu, men forhåbentligt har han :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er simpelthen ikke til at stå for :-)

 

Håber han har lært lektien med Vinnies mad. Her har Humle ikke fattet budskabet endnu - men han er jo også allerede større end basserne, og har flere kræfter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft drama i dag medens H-F har været offline :shock:

 

Lillefisen har (forhåbentlig) lært at man skal holde snuden fra Vinnies mad medens hun står og spiser - i hvert fald har han et hak i øret som permanent reminder :stupid:

 

Han skreg så højt og så længe at min søn kunne høre det gennem kamp-larmen i Rift, og kom løbende ned ad trapperne. Vi troede begge at hvalpen havde brækket noget, eller det der var værre. Men det blev altså kun til et lille hul i kanten af øret, og nu leger han igen :5up:

 

Lille pus da :ae: Skal vi ikke også se billeder af krigsskaden?

 

Må hellere tjekke om det nye forum kan klare en håndfuld billeder ;-)

 

 

img6385t.jpg

 

:lun: Muahahahaha - hvor ser han bebrejdende ud her :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal se - av! - hvad jeg - av! - kan gøre når - av! - han er faldet lidt til - aaaav!!! - ro. For lige nu er han - av! - helt oppe at køre! :shock:

 

Min snorker :genert::lol: Jeg kan anbefale nogle mindre børn. De er eminente til at køre hvalp træt. Eller måske jeg er trættende selskab :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så gik han ud som et lys :lun:

 

Opdagede at han også har fået et hak oven i knolden, så hun har nok lidt mere end bare viftet med tænderne.

 

 

Måske han også har virret med hovedet i panikken og derved selv gokket op i flere tænder :vedikke: Det vil ikke være første gang, sådan en skade er sket på den måde

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske han også har virret med hovedet i panikken og derved selv gokket op i flere tænder :vedikke: Det vil ikke være første gang, sådan en skade er sket på den måde

 

Det er muligt, men det vigtige er at det heldigvis ikke er alvorligt. Der kom kun en enkelt dråbe blod, så var det ovre. Hvis Vinnie havde bidt til for alvor, var den tand gået direkte gennem kraniet på ham :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er muligt, men det vigtige er at det heldigvis ikke er alvorligt. Der kom kun en enkelt dråbe blod, så var det ovre. Hvis Vinnie havde bidt til for alvor, var den tand gået direkte gennem kraniet på ham :shock:

 

Helt enig. Det var bare en markering...Vinnies mad skal han IKKE tage. Det er Vinnies :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...