Hop til indhold

Bog om godbidder


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Hej..

 

Er de nogen der kender eller ved om man kan få en bog om hjemmelavet godbidder..

 

Jeg vil gerne selv lave goidbidder, da jeg holder af at lave det fra bunden af, men kan kun finde bøger på engelsk.

Jeg har bogen Tasty treats for demanding dogs - og den er egentlig fin nok, men det er bare til tider svært at finde de ting der skal I i DK, da den jo er lavet i USA og dermed er baseret på deres varer.

Andre gange kan det være svært at oversætte ordene i bogen til en betydning, som vi kan bruge her i DK.

 

Så alle bud er velkomne :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PernilleT

Bog og Ide har lige nu en "pakke" til hunde og en til katte, hvor der er opskrifter på hjemmelavede hundekiks, godbidder osv.

 

Kan dog ikke huske, hvad den koster .. Men mener den er rimelig fornuftig i pris og indhold :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg har den bog Riesenfan linker til. Der er rigtig mange gode opskrifter i, har dog ikke selv lavet nogle af dem endnu, men der er helt klart nogle gode imellem jeg gerne vil prøve at lave en dag :blink:

Så den kan jeg godt anbefale og så er det jo en rimelig fornuftig pris :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Der var engang en hjemmeside hvor der stod alverdens opskrifter på hudne godbidder, men jeg kan virkelig ikke huske andet end at baggrunden vidst var sort :genert:

 

Ja den hjemmeside har jeg vist også været inde på en gang, men kan heller ikke lige huske hvad den hedder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Der fandtes en gang en hjemmeside der havde mange gode opskrifter, men den er væk... Heldigvis var jeg så kløgtig at jeg gemte opskrifterne! Jeg prøver at vedhæfte dem her.

 

Og så er der jo selvfølgelig verdens bedste hundeguffer:

 

1 kop lever

1 kop gult majsmel

1 kop vand

1 knivspids hvidløgspulver

 

Leveren blendes, - det hele blandes sammen og kommes i en godt smurt bradepande. Bages ved 180 grader i 20-25 min. Skæres ud i passende bidder derefter. Kan fryses.

hundekiks-fancydog.dk.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...