Hop til indhold

Som hund 1, så hund 2


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Overhovedet ikke :-D Ved godt Voodoo kun lige er 5 mdr og lidt til, men indtil videre er det virkelig ikke særlig mange bøllestreger han er blevet smittet med, men ok, han kom så også med et kæmpe læs i lommen.

 

Han gør sjældent, når han gør er det sådan 2-3 skingre bjæf som betyder MAD NU eller også kan han kamme over i sjov leg/gravelege. Og så gør og hyler han når vi kommer hjem. Og det er faktisk det.

 

Så er der vandpytterne, Voodoo går imod dem for at kunne gå tværs igennem, Motor går en stor bue udenom :lol:

 

Voodoo hopper en meter ned for at kunne svømme i vand, Motor går helst modsatte vej..

 

Børn har Motor altid kunnet lide, Voodoo er faktisk ikke specielt vild med dem. Han vil gerne men han kan ikke lide når de er for hurtige eller pågående, Motor kunne næsten ikke være mere ligeglad, om så de løb direkte ind i ham (ok måske lidt overdrevent hehe).

 

Motor er mega vanedyr og vil have sine lure som han plejer, Voodoo er totalt ligeglad med om der sker absolut intet eller helt vildt mange ting, hans har dog vaner: "hærg Motor når han kommer luntende eller stå optimistisk ved køleskabet" - ligemeget hvad tid vi kommer hjem og om han har spist før vi gik ud.

 

Han sover tilgengæld i bilen på vej hjem når der er sket meget, så han kan være rigtig frisk når vi så når hjem, selvfølgelig :mrgreen:

Motor er forevigt vågen. Og helst på alle 4 ben, Voodoo slanger sig hvor som helst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo 2 forskellige racer, og meget forskellige historier, så der skal være forskelle - og det er der sandelig også! :lol:

 

Vinnie er super følsom og nervøs - Cicero er hårdhudet og frygtløs.

Vinnie er elegant og let til bens - Cicero er et lille bullerhoved, der hellere tromler igennem end går udenom :lol:

Vinnie kunne godt finde på at bruge tænderne da hun var yngre, men hun havde et blødt bid, og slap hurtigt - Cicero har et jerngreb og slipper ikke frivilligt :shock:

Begge får deres daglige "flip", men Ciceros er på et niveau, vi ikke har set før - her til aften har min søn bedt mig om at ringe til en exorcist :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine 2 er også meget forskellige, men der er jo også stor forskel i racerne, der er blandet i dem :mrgreen:

 

Bamse er frygtløs og ligger fx. helst under bilen, når den repareres ( det får han så ikke lov til)

Han er slet ikke bange for noget med motor - som i overhoved :roll:

 

Nana derimod er bange for mange ting - især med motor ( plæneklipper, støvsuger mm.)

 

Bamse elsker alle mennesker - bare de gider at snakke og kæle med ham.

Nana er ret reserveret og skal især se mænd an.

 

Bamse er sværere at træne - han går bare midt i det hele.

Nana er nem at træne - især tricks.

 

Bamse hader alle hunde, når han er i snor ( ikke når der er mange hunde eller uden snor)

Nana vil snakke med alle hunde og selvom hun tit rejser hele hårpragten ned langs ryggen, går det oftest fint.

 

Bamse har det stort set altid varmt og ligger altid i skyggen ( er for det meste udenfor)

Nana elsker at ligge i solen og er for det meste indendørs.

 

Men det de har til fælles er, at de meget gerne vil jage andre dyr og det har jeg ikke formået at fravænne dem :oops::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overhovedet ikke :-D Ved godt Voodoo kun lige er 5 mdr og lidt til, men indtil videre er det virkelig ikke særlig mange bøllestreger han er blevet smittet med, men ok, han kom så også med et kæmpe læs i lommen.

 

Han gør sjældent, når han gør er det sådan 2-3 skingre bjæf som betyder MAD NU eller også kan han kamme over i sjov leg/gravelege. Og så gør og hyler han når vi kommer hjem. Og det er faktisk det.

 

Så er der vandpytterne, Voodoo går imod dem for at kunne gå tværs igennem, Motor går en stor bue udenom :lol:

 

Voodoo hopper en meter ned for at kunne svømme i vand, Motor går helst modsatte vej..

 

Børn har Motor altid kunnet lide, Voodoo er faktisk ikke specielt vild med dem. Han vil gerne men han kan ikke lide når de er for hurtige eller pågående, Motor kunne næsten ikke være mere ligeglad, om så de løb direkte ind i ham (ok måske lidt overdrevent hehe).

 

Motor er mega vanedyr og vil have sine lure som han plejer, Voodoo er totalt ligeglad med om der sker absolut intet eller helt vildt mange ting, hans har dog vaner: "hærg Motor når han kommer luntende eller stå optimistisk ved køleskabet" - ligemeget hvad tid vi kommer hjem og om han har spist før vi gik ud.

 

Han sover tilgengæld i bilen på vej hjem når der er sket meget, så han kan være rigtig frisk når vi så når hjem, selvfølgelig :mrgreen:

Motor er forevigt vågen. Og helst på alle 4 ben, Voodoo slanger sig hvor som helst.

 

 

Herlig beskrivelse:-) EN dag MÅ jeg møde de to herlige hundepersonligheder (og ejer:-))

 

Hugo minder bestemt heller ikke om min første hund Ace eller om mine forskellige lånehunde gennem årene - dem har jeg haft 6 styk af. Hugo er unik, for han har ikke de der adfærdsproblemer (ikke nogle jeg kan se i hvert tilfælde:-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...