Hop til indhold

Nøøøj hvor er det svært at sige nej!


Shii
 Share

Recommended Posts

Dexters opdrætter har skrevet at hun har en lille tæve der ligner Dexter på en prik, og hun ved hvor svært det var for os at finde Dexter om vi var interesseret :lun:

 

Jeg overvejede at skrive tilbage og spørge efter et billede men jeg VED at ser jeg et billede så tager vi ned og henter en hvalp i morgen :lol::lol: Og vi skal jo helst liiiige vente lidt..

 

Nej hvor er det svært at skrive nej, når man egentlig har lyst til at skrive JAAAAAH! :engel:

 

*Er mega hvalpeskruk!*

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes du skal stå fast. Dexter bør være en hel del ældre før du får hvalp igen.

Og så skal jeg hilse og sige at det er HÅRDT at være hvalpeejer :genert: Så jeg er glad for at Teitur er blev en rolig herre og "voksen". Og det var også planen at han skulle være over 3 år før jeg fik hvalp i huset igen. Jeg er sikker på det er for meget med en teenage hund og en hvalp i huset på samme tid. Særligt fordi begge tider er hårde på hver deres måde. Synes Teiturs teenage tid var hård og synes Tjalfes hvalpetid er hård og de to ting på en gang, uha nej :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...