Hop til indhold

Karla skal passes


Amocca
 Share

Recommended Posts

Imorgen skal Karla passes i ca 2 - 2 1/2 time mens vi er til samtale på hospitalet... Så idag har vi været fobi svigerforældrene med hende, så hun kunne møde dem og deres hund Sif, samt se omgivelserne lidt an....

 

Og min lille hund er bare den modigste lille pige :mrgreen: For det første tissede hun 2 gange i deres forhave - et sted hun aldrig har været før og som uden tvivl dufter af Sif over det hele...

 

Og da vi mødtes med Sif derude skulle hun da lige se hende lidt an siddende mellem mine ben, men efter få minutters sniffen var der playbow fra begge og så var der ellers hundeleg i en halv time, før den bette vaflede hen i Sifs kurv og lagde sig til at sove :eek:

 

Sif tog det dog med ophøjet ro. Hun gav den lille et lille slik og lagde sig derefter selv uden for kurven :lun:

 

Men det var en træt hundehvalp der kom med hjem igen :mrgreen: Selvom hun sov i over en halv time derude tog hun sig lige en skraber på en time ere da hun kom hjem....

 

Men alt i alt et meget vellykket møde - havde sådan set heller ikke forventet andet, men havde jo alligevel været luidt bekymret for hvad nu hvis det ikke gik.... hvad vi så skulle gøre... hospitaler og hundehvalpe er jo ikke lige den bedste kombo.... især ikke når man skal sidde stille til en samtale i næsten en time....

 

Så nu tror jeg på at hun nok skal hygge sig derude i et par timer i morgen, mens vi er væk fra hende... Håber hun ikke bliver ked når vi går... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er karla dygtig, og hvor er sif sød ved hende, men det er nok noget instinkt, de fleste hunde passer bare på de små søde hvalpe.

 

 

 

Så nu tror jeg på at hun nok skal hygge sig derude i et par timer i morgen, mens vi er væk fra hende... Håber hun ikke bliver ked når vi går... :???:

 

 

Uh jeg stod med tåre i øjnene første gang vi afleverede aslan nede ved tante emma og tante nanna (svigers lab) da vi kom tilbage havde han hyget sig så meget at han ikke ville med :roll:

 

Det vil han så stadig ikke når vi er dernede, for der er jo nogen han HELE tiden kan lege med og blive nusset og forkælet af.

 

Jeg tror ikke karla bliver ked, måske hun siger piv for at brokke sig, men med sif til at lege med hende....Jeg tror hun klare det bedre end dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

du havde helt ret Aslan :mrgreen: hun kiggede lige et kort sekund efter os da vi gik derfra, men så fik hun øje på Sif og så var hun mere spændende....

 

Da vi kom tilbage lå hun under svigerfars stol sammen med Sif og hun kom da lige ud og hilste på da vi kom - men så løb hun ski tilbage og lagde sig igen det bette skind :lol: så meget for at være savnet :roll:

 

De havde hygget og tullet rundt i haven sammen, på et tidspunkt havde den bette forvildet sig ind i et stort bed og svigerfar kunne ikke finde hende... Han spurgte så Sif hvor Karla var henne og så luntede Sif hen til blomsterbedet og sagde wrouf og ud kom Karla stormende :lun:

 

Da det regnede havde de hygget sig indenfor og Karla havde lagt sig mellem store Sifs poter og havde givet sig til at bide i hendes klør, Sif havde så kigget op på svigerfar... han havde sagt at det måtte hun jo selv styre om hun synes det var i orden... "suk" havde Sif så sagt og ladet den bette ligge....

 

Åh hvor er det dejligt at det er gået så godt :-) Så ved vi at vi har en dagpleje til når det engang imellem kræves...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

du havde helt ret Aslan :mrgreen: hun kiggede lige et kort sekund efter os da vi gik derfra, men så fik hun øje på Sif og så var hun mere spændende....

 

Er det ikke bare en dejlig fornemmelse, det var præcis det samme med Aslan (hele 12 timer og ikke på et tidspunkt brokkede han sig!)

 

Da vi kom tilbage lå hun under svigerfars stol sammen med Sif og hun kom da lige ud og hilste på da vi kom - men så løb hun ski tilbage og lagde sig igen det bette skind :lol: så meget for at være savnet :roll:

 

Tror de hvalpe har noget godt med andre hunde, noget som vi BARE IKKE kan give dem :rolleyes:

 

De havde hygget og tullet rundt i haven sammen, på et tidspunkt havde den bette forvildet sig ind i et stort bed og svigerfar kunne ikke finde hende... Han spurgte så Sif hvor Karla var henne og så luntede Sif hen til blomsterbedet og sagde wrouf og ud kom Karla stormende :lun:

 

Sådan er det også med tante Emma, "hvor er Aslan" og så går hun enten ned og kigger bag ved skuret eller om og står og kigger hen på baghaven (der er alle de sjove rødder :roll: )

 

Da det regnede havde de hygget sig indenfor og Karla havde lagt sig mellem store Sifs poter og havde givet sig til at bide i hendes klør, Sif havde så kigget op på svigerfar... han havde sagt at det måtte hun jo selv styre om hun synes det var i orden... "suk" havde Sif så sagt og ladet den bette ligge....

 

De finder sig i meget de tanter :mrgreen:

 

Åh hvor er det dejligt at det er gået så godt :-) Så ved vi at vi har en dagpleje til når det engang imellem kræves...:5up:

 

Vi har det på samme måde, problemet er så når Aslan bliver i "hygge" humør og de er i løbetid. Men så er mine forældres steraliseret og Aslan kan godt li min far (kan jeg faktisk godt forstå)

Link til indlæg
Del på andre sites

især når de har mødtes allerede nu og kommer til at se hinanden ret ofte

 

 

Det tror jeg.

 

Aslan er en seriøs pestilens (i mine øjn) over for tanterne. Men stadig så logre de med halen, og kommer svigerfar hjem oppe fra os, og lugter af aslan, render den yngste rundt og leder efter ham.

 

Jeg tror sif nok skal sætte karla på plads hvis der er brug for det, og er Karla som størstedelen af af alle hunde og acceptere sif's sætten på plads, skal de nok kunne samme, hvem kan ikke med søde smukke karla? :lun:

 

Er der ikke nogle billeder fra pasningen?

Link til indlæg
Del på andre sites

nej desværre ingen billeder :( Vi havde endda taget kameraet med, men så glemte vi at aflevere det sammen med hunden :roll: for det var jo vigtigt at taget et kamera med til møde på hospitalet :lol: der er så meget spændende at tage billeder af....

 

 

Meeeeen, nu er det jo nok næppe sidste gang hun skal passes der eller vi skal på besøg der... så lur mig om der ikke kommer billeder af Karla og tante Sif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...