Hop til indhold

Vi var i Dyrehaven i dag


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Mange tak:-D :oops:

 

Nej, jeg er bare en amatør, der forsøger at lære:-) Jeg købte mig et godt kamera for lidt over et år siden og nu prøver jeg bare at blive rigtig god:-)

 

 

Og det synes jeg så du er :-)

 

Jeg kan naturligvis ikke vide om du tog 3000 fotos for at få 10 gode, det er nemlig sådan det foregår her :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det synes jeg så du er :-)

 

Jeg kan naturligvis ikke vide om du tog 3000 fotos for at få 10 gode, det er nemlig sådan det foregår her :lol:

 

Jamen jeg takker mange gange:-D

 

Nej, jeg tog 39 billeder i går, hvor jeg har lidt flere af hjortene.. Og jeg synes da at de 20 af dem blev gode:-D

 

Men er vi på tur med Rikke's Laika og Bailey, så skal man sgisme være hurtig:lol: De to små er knageme svære at tage billeder af:lol::lol:

 

Laika:

 

270508_2320.jpg

 

Bailey:

 

270508_2334.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det hyggeligt ud :-D

 

Mine elsker også at komme i dyrehaven... Og Caisar er også totalt pjattet med at komme i magasin dammen :roll:

 

Utroligt at du kunne få fotograferet frøer... eller fik det lykkedes jer at holde hundene på afstand så det kunne lykkes :blink:

 

Det var også rigtig hyggeligt:-) Men lummert!!!

 

Jamen Luna stod pænt på stien og ventede.. og så krøb jeg tæt på og fik taget billeder.. Jeg har også et af den i vandet, men så forstyrrede Luna:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...