Hop til indhold

Kløe


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Ai altså Stella - du er simpelthen nødt til at finde en dyrlæge du kan forføre med alle de ting du render ind i :ae::ae:

 

Synes det er synd for dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai altså Stella - du er simpelthen nødt til at finde en dyrlæge du kan forføre med alle de ting du render ind i :ae::ae:

 

Synes det er synd for dig.

 

 

Jamen vi er da jænvligt til dyrlæge ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh ja....Jeg mener finde dig en dyrlæge til kæreste :cool:

 

- at forføre: Forførelse - Wikipedia, den frie encyklopædi

 

Tror vist ikke du har læst mit første indlæg helt :-)

 

Dårligt forsøg på morsomhed. Mig i en nøddeskal...sorry!

 

Nårh, nej læste det ikke lige ordenligt :genert: Men ja søger kun kæreste som enten er i gang med uddanelsen til dyrlægen eller er færdig eller overveje at tage den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvad er meningen med det her ? Har nu fundet levende lopper på Tjalfe IGEN. Jeg fatter simpelthen ikke at gentagne behandlinger med beyvantic og Trinol ikke kan tage det. Ja og så har han også smittet Teitur med øjenbetændelse.

 

Tror i behandlingen mod skab, kan tage lopperne også ?

 

 

Det er jo svært at sige, når du ikke ved hvad det er, de er blevet dryppet med.....:vedikke:

"sådan noget stinkende gult væske der skal blandes med vand" --kan jo være hvadsomhelst.. De fleste dyrlæger bruger Advocate eller Stronghold mod skab. Begge beskytter osse mod lopper.

 

---Bayvantic tager lopper og flåter. Bare ikke hvis hundene bader.

 

Trinol bruger du forhåbentlig ikke på hundene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo svært at sige, når du ikke ved hvad det er, de er blevet dryppet med.....:vedikke:

"sådan noget stinkende gult væske der skal blandes med vand" --kan jo være hvadsomhelst.. De fleste dyrlæger bruger Advocate eller Stronghold mod skab. Begge beskytter osse mod lopper.

 

---Bayvantic tager lopper og flåter. Bare ikke hvis hundene bader.

 

Trinol bruger du forhåbentlig ikke på hundene?

 

Nej jeg bruger ikke Trinol på hundene, er ikke ude på at slå dem ihjel, kun lopperne.

 

Har fundet ud af at det hedder sebacil det jeg skal gennemvæde hundene i 3 gange med 8 dages mellemrum og skulle hilse og sige at det lugten er modbydelig, var simpelthen ved at kaste op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være, at det er nyudklækkede lopper du har fundet, altså lopper der har overlevet som pupper i omgivelserne.

Det tager ca. 3 uger fra æg til voksen loppe.

 

Ja det er selvfølgelig muligt. Men synes simpelthen jeg har sprøjtet SÅ grundig med Trinol at det ikke burde være muligt. Det skulle holde i op til 7 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det lyder godt nok mærkeligt, men de er gode til at gemme sig i sprækker og revner.

Som Birgitta er inde på i et længere oppe i tråden , så ville jeg også få Teitur undersøgt for hans stofskifte.

Det kan være at han mangler skjoldbruskkirtelhormon.

Nedsat stofskifte kan give kløe og sekundære hudinfektioner.

Det kan også være, at han har blodmangel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det lyder godt nok mærkeligt, men de er gode til at gemme sig i sprækker og revner.

Som Birgitta er inde på i et længere oppe i tråden , så ville jeg også få Teitur undersøgt for hans stofskifte.

Det kan være at han mangler skjoldbruskkirtelhormon.

Nedsat stofskifte kan give kløe og sekundære hudinfektioner.

Det kan også være, at han har blodmangel.

 

Han er blevet undersøgt for sygdom i skjoldbrugskirtlen og heldigvis var der ikke noget der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...