Hop til indhold

Fynsk træningstræf Oktober


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg forstår ikke at de ikke hellere vil være sammen med os.:mrgreen:

 

Du lader hende slippe alt for let udenom.:drille:

 

Næ, jeg kan se at jeg er aaaalt for sød!!! Og kan selvfølgelig heller ikke forstå det - hvem ville ikke elske at spendere en eftermiddag med os? Og få en hel masse billeder ud af det, desuden??

 

Nå, men hvad gør vi så? Ta'r vores egne hunde med alligevel? Kulsorte Iso er jo et rent helvede at fotografere... Og pæn er hun heller ikke, hun har igen ingen pels rundt øjnene... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, hvis Gracie og jeg kører nu, kan vi måske nok nå til Holde inden kl 16 - på cykel.:mrgreen:

 

Ej, Anna og jeg må bare nøjes med vores egne mere eller mindre grimme hunde, om ikke andet kan vi øve sort7hvid.

 

Hvis vi alligevel bare skal fotonørde, skal vi så ikke nøjes med Gracie? Iso er så belastende... Både fototeknisk, men også sådan mere alment. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det betyder at iso ikke må komme med, så kan vi ikke bare nøjes med Gracie.:mrgreen:

 

Vil også gerne øve mig i at tage bevægelsesbilleder, og der er Gracie ikke specielt egnet, eftersom hun hellere vil hænge på skødet af os.:mrgreen:

 

Jo, Iso må da godt komme med... Så skal jeg nok bare ha' et bur med ud, ellers kan hun ikke være stille! Men jeg har jo et i bilen, så det går nok. Jeg er ikke helt 100 på hvor det er, har jo kun været med én gang... Men du har mobilen med, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld at jeg svigtede jer, håber at I alligevel har fået taget nogle gode billeder af jeres grimme hunde :blink: Jeg nåede det simpelthen ikke, sov for længe, og vi skulle også spille squash og lige nyde vejret sammen med Duffy og vupti nu er kl. så langt over 17....

 

Håber ikke at Duffy og jeg bliver blacklistet, når I skal fotonørde igen, lover at I er første prioritet næste gang :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld at jeg svigtede jer, håber at I alligevel har fået taget nogle gode billeder af jeres grimme hunde :blink: Jeg nåede det simpelthen ikke, sov for længe, og vi skulle også spille squash og lige nyde vejret sammen med Duffy og vupti nu er kl. så langt over 17....

 

Håber ikke at Duffy og jeg bliver blacklistet, når I skal fotonørde igen, lover at I er første prioritet næste gang :cool:

 

Johow - I er TOTALT blacklistede!! :fornaermet:

 

 

:lol: Nææææ, da... Vi fik taget billeder af de grimme hunde - OG fundet ud af at der ikke er noget galt med Karinas fine objektiv! :5up: Men næste gang vil vi gerne ha' lidt modeller, for det er svært at både være fotograf og hundedomptør samtidigt. Især når den ene hund er en rigtig sur lille bitch! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...