Hop til indhold

Kingsmoor pure til hvalp?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Johna er helt ekset med Karlas Kingsmoor Pure... Men så vidt jeg kan google mig frem til, så findes Pure kun som voksenfoder.... :vedikke:

 

Nogen der har hørt om andet? Vi har et kg eller to tilbage af hendes Hills hvalpefoder (som Karla tilgengæld er pjattet med :rolleyes: )... Hun spiser det, men slet ikke med samme entusiasme, som hun ligger for dagen hvis hun får mulighed for at spise af Karlas mad...

 

Indtil videre har jeg jo været så heldig at kunne fodre hende "gratis" med de præmier Karla vandt henover sommeren... Men nu er vi ved at nærme os bunden af hvalpefoderet...

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:

 

Jeg ved der er flere med beagler der skifter over når de er 6mdr, men hvis hun er tynd ville jeg vente... Det gjorde jeg også med Willa, da hun generelt ikke var til at holde en ordentlig vægt på!

 

Men hvad med kingsmoors alm hvalpefoder?

 

Ja, jeg tænker det må være det vi prøver... Det var også bare, hvis pure nu fandtes i hvalpeversion, så synes jeg det ville være optimalt... Kan godt lide konceptet uden de frygteligt mange fyldstoffer

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg tænker det må være det vi prøver... Det var også bare, hvis pure nu fandtes i hvalpeversion, så synes jeg det ville være optimalt... Kan godt lide konceptet uden de frygteligt mange fyldstoffer

 

Har du skrevet til Bent og spurgt på en hvalpeversion? Det kan jo være de er igang med at udvilkle en :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...