Hop til indhold

Invitation til ernæringsseminare Et Sundt Hundeliv


Gæst soren
 Share

Recommended Posts

Slagelse HundeCenter afholder ernæringsseminar for hundeejere, som vil vide lidt mere om hvordan man kan give sin hund et endnu bedre liv igennem en sund og varieret kost.

 

Seminaret vil især være værdifuldt for hundeejere, som har hunde med allergier eller simpelthen bare hunde som ”skranter” lidt.

 

På seminaret vil du få en hel klar forståelse af hvordan en sund og varieret kost kan sammensættes for din hund. Det er nemlig ikke en videnskab, men sund fornuft, og når du ved nok om grundbegreberne, kan du træffe fornuftige beslutninger om dette. Efter seminaret kan du gå hjem og starte et nyt kapitel af sundhed for din hund.

 

Vi har inviteret en ekspert i hundeernæring til at dele sin store viden omkring foder, tilskud, sygdomme, og meget mere med os. Der bliver rigelig mulighed for at stille spørgsmål og dele egne erfaringer med de andre deltagere.

 

Seminaret afholdes i vores gårdbutik i Vemmelev. Seminaret plejer at tage ca. 4 timer alt efter hvor mange spørgsmål og kommentarer deltagerne har. Vi byder på en forfriskning i den indlagte pause.

 

Lørdag d. 29/10-2011 kl. 14.00, Slagelse HundeCenter, Slagelse Landevej 116, 4241 Vemmelev

 

Pris pr. deltager: 100,-

 

Tilmelding på Arrangementer i vores butik - seminarer, kurser og foredrag

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så svært at finde ud af

Det er Allan Venzel fra foreningen B-VET.

Han er super dygtig og ved rigtigt meget om ernæring, foder, barf, tilskud, sygdomme og der er næsten ikke det han ikke ved om hunde.

Med venlig hilsen

Søren Larsen

MyPets.dk / Slagelse HundeCenter

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så svært at finde ud af

Det er Allan Venzel fra foreningen B-VET.

 

Han er super dygtig og ved rigtigt meget om ernæring, foder, barf, tilskud, sygdomme og der er næsten ikke det han ikke ved om hunde.

 

 

Med venlig hilsen

 

Søren Larsen

MyPets.dk / Slagelse HundeCenter

Jamen det kan godt være jeg ikke læste grundigt nok. Nu har jeg et navn og det siger jeg tak for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg var med i går, og det var super godt. :5up:

 

Jeg har før været på ernærings seminar med Allan. To vidt forskellige seminarer, forstået på den måde, at han kom forskellige veje rundt. Han tager hensyn til de folk der er med. Er de mest til råfodring eller tørkosten, og så tager han det, der er mest relevant for den gruppe han nu står over for.

Han inddrager folk, og spørger om deres erfaringer og svare selvfølgelig også på kommende spørgsmål under vejs.

 

Han er ikke et bestemt fodermærke guru. Han går meget op i, netop ikke at fremhæve nogle mærker, eller nogen fodertyper/måder, da det er individuelt fra hund til hund.

 

Jeg synes Allan er knaldhamrende dygtig, netop fordi han holder sig til facts og ikke til at han skal fremhæve visse ting og foder. Man går ikke hjem og føler at man har fået påduttet sig et bestemt foder. Tværtigmod, så handler det om at vi selv skal se på vores hunde (fysisk som psykisk) og vurdere, er det her foder godt nok til min hund, eller skal der en lille justering til.

 

Til dem der på et tidspunkt støder ind i et seminar med ham, der kan jeg kun varmt anbefale at tage med. Jeg har kun én ting at brokke mig over.... Jeg synes det var alt for kort tid. Jeg kunne sagtens have brugt meget mere tid der. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...