Hop til indhold

My Dog 2012


Gæst meinertn
 Share

Recommended Posts

Gæst meinertn

Er der nogen af jer herinde der skal til My Dog 2012?

 

Er der måske nogen af jer der har været afsted før, som kan fortælle mig om det er et godt arrangement? Jeg planlægger at tage derop, men er endnu uafklaret på om jeg tager min hund med og udstiller ham ;-)

 

Nogen hotelanbefalinger når man har hund med?

 

Som sagt del gerne jeres viden :-D

 

/Louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var afsted i 2009 og meningen var, at jeg skulle have været med i 2012, men jeg tør ikke melde til lige pt.

 

Vi boede på en campingplads i campinghytte lige ude for Göteborg-centrum og det var udemærket, men hytten var en anelse utæt og vandet ikke helt varmt samt at den jo ikke havde fuld åbningstid så lang tid udenfor sæsonen - det var primært hundefolk, der var der.

 

Skulle jeg afsted igen på et tidspunkt, så vælger jeg hotel, selvom det nok er lidt dyrere.

 

Selve arrangementet adskilte sig ikke væsentligt fra andre internationale udstillinger (samme støjgener og pladsproblemer), men jeg gik heller ikke efter at se opvisninger eller foredrag.

Dog er det praktisk taget umuligt at komme udenfor og lufte hund, så det foregår indendørs på savsmuld (ikke et hit for min sarte tæve).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst meinertn

Tak for jeres input - altid godt at få lidt input fra nogen der har været der før. Jeg har nu booket et hotel værelse - så langt, så godt :-) Jeg skal lige have undersøgt dommerne lidt mere inden jeg melder til :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...