Hop til indhold

Foderskift


Gitte O
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg mangler noget input til et nyt foder til mine Bichon Frisé. Vi har i flere år fodret med Olivers, men de bryder sig åbenbart ikke om os opdrætter af små hunde racer mere (vi køber ikke foder nok). :evil:

 

Vi vil ikke fodre med Royal Canin, Hills og Eucanuba (staves?).

 

Vi søger et foder med lavt protein indhold (under 30), ligesom der heller ikke må være for mange kornprodukter i.

 

Det skal være et lødigt foder til både voksne og hvalpe.

 

Nogen der har et godt input?

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nå, så må vi jo bare finde råd andre steder, hvis der ikke er nogen der gider herinde..

 

Hvorfor er det automatisk "ikke gider", fordi du ikke får svar??

 

Det kunne jo være at folk ikke har set din tråd.. Jeg, f.eks., klikker altid "nye indlæg", og hvis der er over en side, får jeg ikke altid tjekket dem alle sammen og havde helt ærligt ikke set din tråd før nu.

 

Hvad mener du med, at de ikke kan lide jer? Har de lavet om på noget? Den dyrehandel, hvor jeg er i praktik pt har da ihvertfald foder til mange små racer, fra RC:vedikke:

 

Personligt råfodrer jeg, så kan ikke rigtig være behjælpelig. Men har du prøvet at google de forskellige mærker og tjekke proteinet ud?

 

Kornfrie produkter, der er: Orijen, Wolfsblut, Taste of the Wild, Acana og Farmina har vist også et

 

Jeg ved at Wolfsblut har flere sorter, hvor foderpillen er ret lille.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har prøvet Barf. Hundene var vilde med det, men deres pels sugede kødsaft og alle ved at iltet kødsaft bliver grønlig - det blev deres muler også. :???:

Vi har nu besluttet at teste Arion og Happy Dog for at hvad hundene bedst kan lide.

Er det mig der kigger et forkert sted eller er det der Happy Dog temmelig proppet med hvede?

Det er første indgrediens i alt det jeg har set.

 

Ud over det vil jeg anbefale dig at teste wolfsblut, de har flere varianter med lavt proteinindhold og er rent for overflødig tilsætning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...