Hop til indhold

Lexus vandt igen over en hundeejer med fordomme


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi var lige på "marken" Et fri område for hunde. Der var ikke en sjæl nogen steder så jeg gik i gang med lidt fri ved fod, indkald, godbids søg....

Lexus bliver opmærksom på et eller andet mellem trærene...:hmm::vedikke: Jeg kan ikke få øje på noget overhovedet der er INTET!!:hmm: Men jeg ved jo at når Lexus gør opmærksom på at der er noget, jamen så ER der noget. Lexus står der helt rank og flot (ØV har ikke kamera med øv øv øv)

Endelig kommer der en lille sort hund ud mellem trærene og lige efter en yngre dame, jeg siger hej som er kutyme på marken, skal da lige love for at jeg får :fornaermet:"blikket"

Lexus står der stadig "standing tall 'n proud!!":lun::lun:

 

Jeg kalder på Lexus som står 5-10 meter fra mig. Så'n lidt opmærksom dog ikke synderlig interesseret, han vender rundet og traver hen til mig og får snor på. Vi går fra marken. Hvad jeg tænker om den unge dame der gav os :fornaermet:blikket er lidt ligegyldigt. Men ok... Det starter med B og ender på ITCH:lol:

Lexus læser lidt "nyheder" også bliver opmærksom igen, der kommer så en tydeligvis gammel lys lab:lun: og ejeren lige efter og jeg kan bare høre hende med frygt i stemmen ÅH GUD NEJ:shock::skraek:

 

Lexus laver hans jubiiii hop og meget forsigtig nærmer han sig labben så'n næsten kravlende med brystet i jorden "Vær hilset deres nåde, jeg er en ydmyg ung som kun vil deres nåde det bedste".....Det er vitterligt lige før jeg bliver flov over Lexus når vi møder gamle/ældre hunde.

Det er så her den ældre dame virkelig gør mig glad!!:-D

Det er i sandhed en stor og stærk hund der gøre vore fordomme til skamme, hvor er han dog dejlig...

 

Yes yes yes:banan::banan::banan::banan::banan::klap::klap::klap: min dag er reddet!!!!!:mrgreen::klap::klap::vuf:

 

Har jeg nogensinde sagt at jeg elsker min hund!!????:-D:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...