Hop til indhold

Forkølelse


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Ser først denne tråd nu.

 

Håber sådan lille Boss fortsat er i bedring - sikke en en omgang for sådan en bette fyr :cry:

Man bliver lige bekymret og usikker hver gang vapserne er sløje.

 

Ønsker jer rigtig god og meget snarlig bedring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Natten gik nogenlunde med Boss men Eddie begyndte at hoste helt vildt og være lidt skidt.

Jeg har fået svar på dyrlægen nu. Boss' prøve fra påvist kennelhoste og dette er Eddie så blevet smittet med nu... men rart at vide hvad det er nu.. Jeg var til ringtræning med Boss for 14 dage siden og tror at det er der han har raget det til sig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha... det har været en slem omgang af en kennelhoste.....

Jeg tror nok, at jeg undervejs i min googling fandt at der ER mange tilfælde af kennelhoste lige i øjeblikket.....

Men da Silke havde den, for 9 år siden, da forløb den fuldstændig fredeligt, -med hoste, ja. Men ikke voldsom meget. Og hun blev aldrig særlig syg.

 

Men jeg tror at kennelhost er ligesom influenza hos mennesker. Og nogle gange er det en voldsom og ubehagelig sygdom. Andre gange er den nemt overstået.

I år er hundeinfluenzaen nok ekstra ondartet..... :shock:

 

Jeg håber bare, at Eddie slipper lidt nemmere end Boss...

Og så er det da godt, at du kun har TO hunde...

God bedring til dem begge to.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for jeres beskeder!!!:hjerte: Jeg er glad for jeg nu ved hvad det er.

Jeg var til ringtræning med Boss for 2 uger siden og kan kun forestille mig at han måske har fået noget smitte med sig dér. Ugen forinden ringtræningen havde flere af hundene vi var sammen med været til Bulldogklub-udstilling i Års. Eddie har det lidt skidt i dag men har i morgen tidligt har jeg den rigtige medicin til dem og hostestillende fortsætter vi med så skal det nok gå. Så nu isolerer vi os og håber på snarlig bedring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...