Hop til indhold

Hf's nye hvalp Nova :)


tjikson
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er hun lille og fin :hjerte: Fortæl fortæl :mrgreen:

 

Hun er herre lille!!.. kunne hverken passe den sele eller halsbånd vi havde købt :genert: måtte forbi dyrehandel efter en chihuahua sele :shock: Da vi ankom ved opdrætter, blev vi taget imod af storebror, far og mor og alle hendes søskende... Nova havde været oppe siden klokken halv fem og var væltet om, så hun havde ikke lige tid til at tage imod sin familie :lol: Så sad vi og snakkede og drak kaffe mens de andre hvalpe overfaldte os :lol: Så vågnede prinsessen endelig, også blev der leget med far og mor og storebroderen, også gik hun i kurven igen :lol: vi var lige forbi noget familie der bor 10min fra opdrætter, og da hun skulle tisse der, gik hun hen til døren og skrabet på dem, også gik vi ud og tisset... Vi kørte videre til dyrehandel efter en sele der passede, og der blev nåårhet og en smule nusset, også fik vi spørgsmålet om det ikke var sådan en hund man udstillede :hmm: (for man udstiller jo kun cavaliere ikke?).. Vi mødte også nogen legestue venner, vi fandt sele også gik det hjem af, hvor der både ved tilde og nova blev trukket torsk i land (snorket)... Hjemme fik vi sat selen på, og ud i haven hvor hun tisset... og siden da har hun sovet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan reagerede Tilde? Det er da vildt flot, at hun allerede siger til, når hun skal ud synes jeg :-D

 

Vi er virkelig også stolt af den lille kloge pige :lun:

 

Tilde kunne i starten ikke se der var nogen hvalp, på trods af Nova KNUSELSKEDE Tilde fra første blik :lol: Nu er hun nået til, hun er da okay indenfor.. Udenfor holder hun øje med hende, og når vi går ind/ud følger Tilde troligt efter.... Jeg skal helst holde mig fra Nova, jeg er jo tildes "mor"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er hun bare bedårende :lun:

 

Stort tillykke med hende!!

 

Og det er da bare skøn læsning, at hun allerede siger til når hun skal ud - Imponerende!!

Mon ikke også, at Tilde snart finder ud af at hun ikke forsvinder og at hun faktisk er sød nok :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare bedårende :lun:

 

Stort tillykke med hende!!

 

Og det er da bare skøn læsning, at hun allerede siger til når hun skal ud - Imponerende!!

Mon ikke også, at Tilde snart finder ud af at hun ikke forsvinder og at hun faktisk er sød nok :blink:

 

Syntes også det er helt vildt hun gør det allerede!.. især når man tænker på hun kom ud af et kuld på syv.. så det har da været et værre renderi hihi

 

Satser på Tilde snart ligger sin barriere ned, hun har bare brug for at se folk/hunde an... Nova er jo ihvertfald helt væk i storesøster :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Syntes også det er helt vildt hun gør det allerede!.. især når man tænker på hun kom ud af et kuld på syv.. så det har da været et værre renderi hihi

 

Satser på Tilde snart ligger sin barriere ned, hun har bare brug for at se folk/hunde an... Nova er jo ihvertfald helt væk i storesøster :lun:

 

Ja - Opdrætter har gjort et godt stykke arbejde med renlighedstræningen!! :5up:

 

Det lyder bare SÅ bekendt, den der med at den nye lille dims, i hvertfald ikke fortjener den mindste opmærksomhed :fornaermet:

Tror det tog en dag eller to før Bamse anså Kaia for noget der var værd at bruge opmærksomhed på - Men så skal jeg dælme også love for, at der var kærlighed i luften.:lun:

 

Det er sjovt den første hund ofte total ignorere den nye, for derefter at knuselske den :vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er første nat gået.. og jeg har fået løbet hvalpen træt = NET TIIID.. :lol: Hun fulgte med sin noget skeptiske storesøster i seng ved mig... Tilde skyndte sig at forsvinde ned i fodenden, og Nova lå sig til at sove på skulderen på mig... og snorkede mig lige ind i øret :lol::lun: Klokken et vækkede Tilde mig, hun havde været så fokuseret på den der ting, at hun ikke havde tid til at tisse af da vi gik i seng :lol: Nova kom med ud, men skyndte sig at løbe ind i seng igen... Blev vækket klokken tre og klokken seks, med bidangreb på næse/kind/hænder også tissede hun udenfor.. også lå jeg lidt og blev "dræbt" indtil hun faldt i søvn igen :lol: Hun har kun tisset engang indenfor i nat, på kanten af sengen (madras der ligger på gulvet) hvor hun ikke turde gå ned, ellers er jeg overbevidst om hun havde fundet aviserne..

 

Tilde ved stadig ikke rigtig hvad hun skal mene om hende, eller jo... Hun er sød når hun sover!.. også får jeg min moar i fred :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Dejligt med en veloverstået nat!

 

Hold kæft hvor er hun bare kær.

Cavalier babyer er simpelthen det skønneste i verden :lun:

 

Det er lidt sjovt at Tilde er så optaget af den der bette nye en, at hun ikke engang får tisset af :mrgreen:

Men så hjælper hun da med renlighedstræningen af Nova :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...