Hop til indhold

Nu med lås på havelågen!!!


Kennel-Harmo9
 Share

Recommended Posts

I går aftes ved 7 halv 8 tiden begyndte vores han, Konrad at gæffe rigtig meget.. Og på hans gøen kunne man høre at der var noget udenfor.. Jeg kunne ikke se nogen, men han blev ved..

Ved 10 tiden blev de så lukket ud for sidste gang, inden vi skulle i seng.. Lidt efter ser jeg tilfældigvis ud af vinduet at de 2 af hundene løber i gårdspladsen hen imod fordøren.. (Der kan de normalt ikke være, da haven er hegne helt ind)

 

Så har der åbenbart været noget her for at åbne lågen. Normalt er den så svær at åbne så det var ikke vinden der havde været på spil..

Fik lågen lukket så der ikke løb flere ud.. Sørgede for at hende der var i løb var på sin plads, så der ikke skete noget, der ikke måtte ske..

Ind til manden og få ham til at finde en lås, som straks blev sat på.. Så nu er der ingen der kan smutte med hverken hunde eller gøjer, da hegnet er 1.80 høj.. (Hmm ja man skal nok aldrig sige aldrig)

 

2 af vores naboer havde natte gæster i sidste uge.. Og kan ikke lade være med at tænke på den hund der fik skåret halsen over lige herude bag ved oss. :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
I går aftes ved 7 halv 8 tiden begyndte vores han, Konrad at gæffe rigtig meget.. Og på hans gøen kunne man høre at der var noget udenfor.. Jeg kunne ikke se nogen, men han blev ved..

Ved 10 tiden blev de så lukket ud for sidste gang, inden vi skulle i seng.. Lidt efter ser jeg tilfældigvis ud af vinduet at de 2 af hundene løber i gårdspladsen hen imod fordøren.. (Der kan de normalt ikke være, da haven er hegne helt ind)

 

Så har der åbenbart været noget her for at åbne lågen. Normalt er den så svær at åbne så det var ikke vinden der havde været på spil..

Fik lågen lukket så der ikke løb flere ud.. Sørgede for at hende der var i løb var på sin plads, så der ikke skete noget, der ikke måtte ske..

Ind til manden og få ham til at finde en lås, som straks blev sat på.. Så nu er der ingen der kan smutte med hverken hunde eller gøjer, da hegnet er 1.80 høj.. (Hmm ja man skal nok aldrig sige aldrig)

 

2 af vores naboer havde natte gæster i sidste uge.. Og kan ikke lade være med at tænke på den hund der fik skåret halsen over lige herude bag ved oss. :-(

 

Føj da....

 

Bor i tilfældigvis lige i nærheden af dem hvor den lille hund overlevede men hvor den store fik halsen skåret over ude i laden?

Ude omkring Nørlund plantage?

 

Vi bor nemlig ikke ret langt derfra og har overvejet om den der alarm mon ikke var en god ide, trods det at vi ikke bor det mest oplagte sted at besøge med tyveri for øje.

 

Men når sådan noget sker, så kan man su' ikke lade være med at tænke, at man gerne vil tage så mange forholdsregler som overhovedet muligt.

Puha sådan noget er altså ubehageligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Miss_Menelli Nej vi bor ikke så langt derfra.. Kan slet ikke forstå folk kan finde på sådan noget.. Og da ejeren kom hjem var den slet ikke død.. Stakkels hund og ejer. :-(

Vi har oss tænkt på at sætte en alarm op, men det skal vist være mega højt for at skramme dem væk igen.. Efter hvad jeg kan se, kan det gå ud over alle i dag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...