Hop til indhold

Kønsdrift på en 2 årig hanhund


Gæst allan5642
 Share

Recommended Posts

Gæst allan5642

Hey Folks

Tænkte der måske sad nogen med nogle erfaringer med en hanhunde.

Mit "problem" er at min ellers dejlige og selskabelige hanhund, lige pludselig kan få en kraftig erektion, så han nærmest ikke kan gå og stå, det kunne så være hvad det var.. men han "drypper" også.. altså ikke tis, men mere sådan som lidt pre-cum.. what to do ? er det bare en periode eller ??

Mvh. Allan

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun oplevet at vores hvalp, Voodoo, pludselig ikke kunne gå - det viste sig at være erektion, jeg gloede altså lidt, synes det var en smule underligt :lol: Er kun sket 2 eller 3 gange, da han var mindre.

 

Du er sikker på det ikke er forhudsbetændelse der drypper?

 

Har du spurgt din dyrlæge? Hvis du gør, må du rigtig gerne dele svaret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes du skal få din hund tjekket hos dyrlægen, og for guds skyld i en fart... det kan være forhudsbetændelse m.m., og det gør sikkert rigtig ondt, hvis han hverken kan stå eller gå!! Det du beskriver som precum?? Det er nok mere sandsynlig pus, som er et tegn på en inflammatorisk reaktion....

 

Hvordan er hans tisseadfærd, og læg mærke til om den er ændret....

Fx. tisser han længere end normalt ect... Dette kan være hjælpe for dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når en hanhund har ejekuleret, så står han og drypper klar prostatavæske, indtil svulmelegemet er blevet normalt igen - gerne med et meget stenet udtryk i hovedet. Det er helt normalt.

Hvis det bare er det, så ville jeg ikke være bekymret - måske kigge lidt på hyppigheden af det... men ellers ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...