Hop til indhold

Hvilken Wolfsblut variant er det her??


Tonks
 Share

Recommended Posts

Nu er det sådan at Izzie ikke er særlig madglad af natur, men nu er hun blevet helt vild med den her smagsvariant af Wolfsblut....problemet er bare at jeg ikke kan huske hvordan posen så ud :genert:

 

Jer der bruger Wolfsblut, hvis disse hersens foderpiller ligner den variant i bruger så smid lige navnet og meget gerne et billede af foderpillerne :mrsgreen:

 

De er meget store, og aflange. Kan ikke mindes at nogen af de andre varianter var store og aflange på den måde :vedikke:

 

17112011209.jpg

 

17112011210.jpg

 

17112011211.jpg

 

 

Kom glad! Og hjælp lille Izzie med at spise :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ligner Wild Pasific

 

Tak! :5up:

 

Tonks leger Piet Van Deurs :drille:

 

 

"tid, sted og anvendelse?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undskyld Tonks..... *fnis*

- nu skrider jeg igen... håber der er nogen der kan hjælpe :bighug:

 

Sowy Potil...aner ikke hvad og hvem det er :lol: før min tid gamling :drille::lol:

 

 

Jeg synes det ligner hare-pølser! Dem kan du finde gratis på marken :lol:

 

:lol: nice!

 

 

Undskyld.

 

Se her, her kan du se næsten alle varianterne, synes ikke rigtigt nogen af dem ligner, måske er det "wide plain": Wolfsblut hundefoder uden korn og med masser af kød

 

(Klik på poserne så kan du se indholdet)

 

Ligner lidt Wild Pacific :hmm: men der er ikke noget billede på Wide Plain :vedikke: det må være en af de to så! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

hårh! Så gir det mening lige pludselig :lol:

 

Havplanter har understøttende virkning ved:

  • Udrensning af mave- og tarmsystem
     
  • øget appetit og næringsoptagelse
     
     
  • udrensning af giftstoffer (De-Tox)
     
  • øget optagelse af fedtsyrer og mineraler
     
  • tilførsel af klorofyl
     
  • lindring af kronisk ledgigt og slidgigt, og lindring af allergi.
     
  • Indeholder hjælpestoffer der har vist sig at have udrensende effekt på fordøjelseskanalen, nyre, blod- og lymfekar.

Bukkehorn - en ægyptisk urt

Blev traditionelt anvendt til at behandle appetitløshed (som tit følger med andre sygdomme), mavebesvær, gastritis, mavesår, forhøjet blodsukker og forhøjet kolesteroltal.

 

 

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken mærke tørkost er det, du har smagt på? For jeg kan ikke smage forskel - til gengæld kender jeg en sheltie, der kan smage 2% fisk og spytte guffer ud (den kan virkeligt ikke lide fisk)

 

arj ok, så jeg har aldrig selv smagt :lol: men acana får halfdan, fiskevarianten lugter meget af fisk, kyllingevarianten sådan rimeligt kyllingeagtigt. helt sikker på, at jeg kan smage forskel, måske skal vi lave en blindsmagning engang :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

arj ok, så jeg har aldrig selv smagt :lol: men acana får halfdan, fiskevarianten lugter meget af fisk, kyllingevarianten sådan rimeligt kyllingeagtigt. helt sikker på, at jeg kan smage forskel, måske skal vi lave en blindsmagning engang :hmm:

 

 

Du kan virkelig ikke lugte fiskene i wolfsblut :genert: der er mega mange krydderurter og andre havting i der lugter kraftigt og drukner fiskelugten! Synes fx at olivers fish variant stinker :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg smager på stort set alt jeg giver Charlie.. Skal da vide, hvad det er, og vil vove og påstå at jeg kan smage kvalitet:mrgreen: Havde købt nogle godbider, vidste godt de ikke var specielt sundehedsagtige, men Charlie synes de var gode.. Måtte så lige smage en og siden har Charlie ikke fået dem. Fy for satan, det smagte SÅ grimt og slet ikke derhen ad, som jeg vil tillade at fylde i min hund..

Ved ikke om jeg vil kunne smage forskel på om det er kylling eller fisk der er hovedingrediens.. Må klart afprøves i nær fremtid:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Liva's mor
Du kan virkelig ikke lugte fiskene i wolfsblut :genert: der er mega mange krydderurter og andre havting i der lugter kraftigt og drukner fiskelugten! Synes fx at olivers fish variant stinker :badr:

 

Da vi fodrede med Wild Pacific fra Wolfsblut kunne jeg bestemt godt lugte at der var fisk i, når jeg havde rørt det med fingrene kunne jeg lugte fisken læææænge efter :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...