Hop til indhold

Hit med de gode kurser!


Recommended Posts

Jeg er SÅ dårlig til at opdage hvor og hvornår der er et kursus/foredrag og kommer derfor ofte for sent ...

Og så kan jeg jo se at mange af Jer andre er til noget ganske ofte og så tænker jeg, hvor opdager i det henne?

 

Jeg vil gerne have mysla med på nogle praktiske weekend kurser primært omhandlende lydighed og rally men andet har også interesse:)

 

Har i andre nogle gode kurser eller foredrag på hånden, gerne i jylland men resten af landet også ok for alle de andre der måske kigger med:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Har været afsted på kursus hos minddog.. :-) Alletiders, og køreturen værd...

 

Og ellers er der www.aktivthundecenter.dk - Det er godt nok på sjælland.. Men Anja har fra tid til anden forskellige kurser.. Bl.a. et Rally kursus i det nye år sammen med Johanna.. Lige det Rally kursus står vist ikke på hjemmesiden godt nok. Men hun har både afholdt Rally, HTM og motivation kursus, og har planer om Fri ved fod kursus.

 

Og ellers Charlotte Lyngholm i Holbæk, hun afholder også løbende kurser.. Her har jeg tilmeldt mig hendes nyhedsbrev..

 

Jeg får også tilbud om kurser via. der hvor jeg hyrdetræner... Det er så primært Hyrdning eller spor.

 

Hund og Træning har også forskellige ting på programmet... Så hold øje med deres hjemmeside :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er der jo et online indkaldskursus http://www.brilliantrecalls.com/sp/7307-recallers-3

Jeg deltog i recallers 2 og jeg kan varmt anbefale det. Det er meget mere end et indkaldskursus, hunden lærer blandt andet en rigtig god selvkontrol og at du er det vigtigste i dens liv :-)

 

klickerklok.se | klickerträning klikkertrening agility lydnad jakt bruks har også holdt et par on-line kurser, har ikke prøvet dem, men har hørt godt om dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...