Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Guffer af kanin, struds, hest mv - anbefal god webshop???

Featured Replies

Besvaret

Synes tit jeg mangler lidt udvalg når det skal være kor frit med ikke kylling, lam eller okse.

Så smid gerne et link hvis i kender et godt sted :5up:

Besvaret

Mener zooplus har nogle tørrede stykker fra de nævnte dyr...

Besvaret

Taaak alle - lurer lige links. Måske det endelig er tid til at overvinde min zoo+ fobi :hmm:

Besvaret

Ok - der er godtnok meget "lækkert" på zoo+ - det kan vist godt gå hen og blive smådyrt

Besvaret
Ok - der er godtnok meget "lækkert" på zoo+ - det kan vist godt gå hen og blive smådyrt

Især når man liiige skal over det beløb, der giver gratis fragt. Der ryger mange sjove ting i kurven på den konto, når jeg bestiller.

Besvaret
Taaak alle - lurer lige links. Måske det endelig er tid til at overvinde min zoo+ fobi :hmm:

Hihi, hvorfor har du zooplus fobi?

Elsker zooplus, men ja det bliver ofte en dyr fornøjelse for bliver alt for fristet og bestiller alt muligt der lige pludselig er meget vigtigt at købe :lol:

Besvaret
Besvaret
Især når man liiige skal over det beløb, der giver gratis fragt. Der ryger mange sjove ting i kurven på den konto, når jeg bestiller.

Har bildt mig selv ind at jeg nu har godbidder til laaaang tid - næsten 2013 :oops:

Besvaret
Hihi, hvorfor har du zooplus fobi?

Elsker zooplus, men ja det bliver ofte en dyr fornøjelse for bliver alt for fristet og bestiller alt muligt der lige pludselig er meget vigtigt at købe :lol:

Synes også jeg har forstået deres koncept. Det store udvalg lokker - en virtuel kæmpe Bilka indkøbskurv ;-)

Troede alt var på tysk ;-)

Besvaret
Synes også jeg har forstået deres koncept. Det store udvalg lokker - en virtuel kæmpe Bilka indkøbskurv ;-)

Troede alt var på tysk ;-)

Okay, der er både en tysk og engelsk :mrgreen:

Besvaret

Fnis, jeg skulle ind og bestille luposan gelenk i går og kom nogle fedtfattige guffer i, meeen har bare ikke råd, så de måtte ud igen:cry: Stakkels Luna har jo heller ikke nogen guffer liggende:genert::engel::lol:

Besvaret

Sidder selv og bliver helt lækkersulten af at læse på den side :lol: Kunne da egenlig godt spise sådan en andechips!:mrgreen:

Besvaret
Sidder selv og bliver helt lækkersulten af at læse på den side :lol: Kunne da egenlig godt spise sådan en andechips!:mrgreen:

Jeg har en dobbeltpose duck-coins fra Olivers, du gerne må få :mrgreen:

Besvaret
Jeg har en dobbeltpose duck-coins fra Olivers, du gerne må få :mrgreen:

:mums: