Hop til indhold

Guffer af kanin, struds, hest mv - anbefal god webshop???


Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Synes tit jeg mangler lidt udvalg når det skal være kor frit med ikke kylling, lam eller okse.

 

Så smid gerne et link hvis i kender et godt sted :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak alle - lurer lige links. Måske det endelig er tid til at overvinde min zoo+ fobi :hmm:

Hihi, hvorfor har du zooplus fobi?

 

Elsker zooplus, men ja det bliver ofte en dyr fornøjelse for bliver alt for fristet og bestiller alt muligt der lige pludselig er meget vigtigt at købe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Især når man liiige skal over det beløb, der giver gratis fragt. Der ryger mange sjove ting i kurven på den konto, når jeg bestiller.

 

Har bildt mig selv ind at jeg nu har godbidder til laaaang tid - næsten 2013 :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Hihi, hvorfor har du zooplus fobi?

 

Elsker zooplus, men ja det bliver ofte en dyr fornøjelse for bliver alt for fristet og bestiller alt muligt der lige pludselig er meget vigtigt at købe :lol:

 

Synes også jeg har forstået deres koncept. Det store udvalg lokker - en virtuel kæmpe Bilka indkøbskurv ;-)

 

Troede alt var på tysk ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok - der er godtnok meget "lækkert" på zoo+ - det kan vist godt gå hen og blive smådyrt

 

Især når man liiige skal over det beløb, der giver gratis fragt. Der ryger mange sjove ting i kurven på den konto, når jeg bestiller.

 

Fnis, jeg skulle ind og bestille luposan gelenk i går og kom nogle fedtfattige guffer i, meeen har bare ikke råd, så de måtte ud igen:cry: Stakkels Luna har jo heller ikke nogen guffer liggende:genert::engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...