Hop til indhold

Træningstræf december


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der er friske på noget juletræning? :mrgreen:

 

Tænker vi evt kunne øge udfordringen når det bliver sidste gang i år, og så tage i gågaden fx, eller andet sted hvor der er julet og massere forstyrrelser :engel:

 

Men kommer jo også an på hvad I synes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

Kato og jeg, og måske min kæreste (har ikke spurgt ham), vil også gerne være med. Vi kan bare ikke i denne uge. Og i weekenden skal vi på udstilling lørdag, og til hundetræning søndag. Og den 11. skal vi til prøve (afslutning af hundetræning), og den 16. skal jeg ses med familien. ellers er jeg frisk. Gerne en søndag eller lørdag efter den 11. dec. VH Karen

Link til indlæg
Del på andre sites

PS men hvor i gågaden vil I gøre det? skal det ikke være et sted hvor hundene kan løbe fri? eller hvad plejer I at gøre ? :-)

 

Tror da hundene må være uden snor i hele gågaden, så længe der er styr på dem :-D

 

Men det er nok bedst hvis det er ved en plads eller sådan noget, så der er en smule plads :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne, men kan kun i weekenden.. Personligt foretrækker jeg et sted, hvor de også kan løbe fri.. Men I jan jo sagtens tage med til gågaden uden os :lol: mon ikke der er alt for crowded dernede i weekenderne i december?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være det bliver for meget i gågaden :hmm:

Tænkte bare at der er massere af forstyrrelser, og så er der jo lys fra juleudsmykning :mrgreen:

 

Ellers er der alternative steder som parkeringskældere ved RC og Ikea :vedikke:

 

Eller Rådhuspladsen, der ved starten af gågaden, hvor der er den der store nøgne mand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være det bliver for meget i gågaden :hmm:

Tænkte bare at der er massere af forstyrrelser, og så er der jo lys fra juleudsmykning :mrgreen:

 

Ellers er der alternative steder som parkeringskældere ved RC og Ikea :vedikke:

 

 

 

Eller Rådhuspladsen, der ved starten af gågaden, hvor der er den der store nøgne mand :mrgreen:

 

Hvis vi fx går i eventyrhaven en weekend er der jo julemarked lige ved siden af, dvs masser af forstyrrelser, men lidt bedre plads end fx gågaden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være det bliver for meget i gågaden :hmm:

Tænkte bare at der er massere af forstyrrelser, og så er der jo lys fra juleudsmykning :mrgreen:

 

Ellers er der alternative steder som parkeringskældere ved RC og Ikea :vedikke:

 

Eller Rådhuspladsen, der ved starten af gågaden, hvor der er den der store nøgne mand :mrgreen:

 

Liiiise!!! Du har vist fået nøgne mænd på hjernen - det er altså en dame... :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...