Hop til indhold

Fønix og telepati


Petrine
 Share

Recommended Posts

Bitten er mere tryg inde end ude - hun er meget damet og meget intelligent.. Hun elsker Dolph og kan ikke så godt lide at være uden ham!

Hun vil meget gerne have noget mere mad! Ikke fordi hun trænger, men fordi det er lækkert. Grunden til at hun er glubsk, er at hun som lille havde svært ved at komme til mælkebaren..

Årh og en masse andet - men hun er glad og tilfreds.

 

Dolph har tendens til melankoli og kan vildt godt lide rolig musik uden sang.. Han er meget hurtig tryg ved folk, og er lidt en øjesten. Han vil gerne lave mere med mig, som ikke bare er gåture.. Han kan godt lide mad der knaser...

Uh.. ja. Han er OGSÅ glad :mrgreen: Og han kan godt lide store hunde, der er søde ved ham - han kan godt lide border collierne..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 215
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er ret skeptisk over for den slags, men efter jeg nu har læst om alle jeres erfaringer, så skal det da også prøves på et tidspunkt :mrgreen: Jeg fortalte det til Kasper, først lavede han denne her :sjov:, men læste så tråden her, og sagde ja hvorfor ikke, lad os da se hvad Duffy har at sige... Nogle gange har jeg altså verdens mest forstående kæreste :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror overhovedet ikke på det :mrgreen:

Og jeg er totalt uimponeret over de ting jeg læser, synes de ting hun fortæller kunne passe til mange hunde af de enkelte racer... Og jeg synes at folk har en tendens til at få det de får fortalt til at passe til deres egen opfattelse mere end omvendt, ligesom man ofte kan synes at et horoskop fra et ugeblad lige passer på ens situation...

Nu ligger det jo under debat, så håber det er i orden at skrive sådan :engel:

Det er ikke fordi jeg ikke VIL tro, jeg kunne sagtens forestille mig der findes folk med evner, men hvis jeg nogensinde skulle betale for sådan noget, så skulle der godt nok noget konkret på bordet og jeg ville aldrig gøre det, hvis personen bad om et stamtavle nummer eller lignende. Sådan noget som ånderne vender tilbage kan jeg slet ikke holde ud at se, synes det er så pinligt for de medvirkende :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg tror overhovedet ikke på det :mrgreen:

Og jeg er totalt uimponeret over de ting jeg læser, synes de ting hun fortæller kunne passe til mange hunde af de enkelte racer... Og jeg synes at folk har en tendens til at få det de får fortalt til at passe til deres egen opfattelse mere end omvendt, ligesom man ofte kan synes at et horoskop fra et ugeblad lige passer på ens situation...

Nu ligger det jo under debat, så håber det er i orden at skrive sådan :engel:

Det er ikke fordi jeg ikke VIL tro, jeg kunne sagtens forestille mig der findes folk med evner, men hvis jeg nogensinde skulle betale for sådan noget, så skulle der godt nok noget konkret på bordet og jeg ville aldrig gøre det, hvis personen bad om et stamtavle nummer eller lignende. Sådan noget som ånderne vender tilbage kan jeg slet ikke holde ud at se, synes det er så pinligt for de medvirkende :oops:

 

2 sjæle 1 tanke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Synes det er sjaawt!

 

Har fået en læsning i kalendergave af min mor, så det skal da prøves :mrgreen:

Og så må vi se hvad der kommer ud af det.

 

Det kan i hvertfald ikke skade, så længe man lige beholder den sunde fornuft og ikke begynder at købe sig fattig i lyserøde plysdyr, fordi vovsen har sagt den vil have det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, har helt vildt lyst til at høre, hvordan Nelson har det...

Jeg synes, det er vildt spændende og tror helt sikkert på, at nogle mennesker kan "et eller andet". Tror nu lige jeg venter lidt dog, vil gerne lige have lidt overskud til at forholde mig til det, der bliver sagt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bitten er mere tryg inde end ude - hun er meget damet og meget intelligent.. Hun elsker Dolph og kan ikke så godt lide at være uden ham!

Hun vil meget gerne have noget mere mad! Ikke fordi hun trænger, men fordi det er lækkert. Grunden til at hun er glubsk, er at hun som lille havde svært ved at komme til mælkebaren..

Årh og en masse andet - men hun er glad og tilfreds.

 

Dolph har tendens til melankoli og kan vildt godt lide rolig musik uden sang.. Han er meget hurtig tryg ved folk, og er lidt en øjesten. Han vil gerne lave mere med mig, som ikke bare er gåture.. Han kan godt lide mad der knaser...

Uh.. ja. Han er OGSÅ glad :mrgreen: Og han kan godt lide store hunde, der er søde ved ham - han kan godt lide border collierne..

 

Hvad sagde de til at få en borderhvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror overhovedet ikke på det :mrgreen:

Og jeg er totalt uimponeret over de ting jeg læser, synes de ting hun fortæller kunne passe til mange hunde af de enkelte racer... Og jeg synes at folk har en tendens til at få det de får fortalt til at passe til deres egen opfattelse mere end omvendt, ligesom man ofte kan synes at et horoskop fra et ugeblad lige passer på ens situation...

Nu ligger det jo under debat, så håber det er i orden at skrive sådan :engel:

Det er ikke fordi jeg ikke VIL tro, jeg kunne sagtens forestille mig der findes folk med evner, men hvis jeg nogensinde skulle betale for sådan noget, så skulle der godt nok noget konkret på bordet og jeg ville aldrig gøre det, hvis personen bad om et stamtavle nummer eller lignende. Sådan noget som ånderne vender tilbage kan jeg slet ikke holde ud at se, synes det er så pinligt for de medvirkende :oops:

 

Så du synes beskrivelserne af Motor, Tyson og Fønix allesammen passer perfekt til Puma?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du synes beskrivelserne af Motor, Tyson og Fønix allesammen passer perfekt til Puma?

 

Nej, men nu er han jo også en helt anden race ;)

Altså nu sagde hun om Motor, at han er meget i uro når han er ude, det er de fleste spidshunde-unghunde nok, ligesom det med at holde opmærksomheden nok heller ikke er helt ualmindeligt. Heller ikke synes jeg det er ualmindeligt for samojeder at have lækker pels eller lang pels mellem poterne og jeg tror at alle hanhunde godt kunne tænke sig at avle :mrgreen:

Og kan lide at gå ture tror jeg også de fleste samojeder (og andre racer) kan... Alle har noget i rødt plastik og alle de hunde jeg kender kan bedre lide bløde godbidder end hårde, kan lide at være i flok og jeg tror de fleste vil tænke det er mere rart for en hund at have sele på end halsbånd og ikke rart at blive trukket i ørene eller snoren af børn...

 

Jeg synes f.eks. også at det lyder (for mig) lidt søgt at få "en lille sort hund" til en beskidt woodoo.

At en lille hund som papillion kan gå i forsvars position og bliver overvældet af store mennesker og sådan noget, det synes jeg ikke man behøver at betale en synsk for at vide... Alle hundene har sagt de godt kan lide at være ude...

 

Hvis jeg fik Puma (gårdhund/pinscher blanding) "læst" så kunne jeg forestille mig at få noget af vide som: Lille hund med meget energi. Elsker at gø og løbe. Osv...

 

Ja, altså det er bare sådan jeg læser det:-) Alle har selvfølgelig grund til at tro hvad de gør og jeg synes ikke nogen er dumme eller naive af den grund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men nu er han jo også en helt anden race ;)

Altså nu sagde hun om Motor, at han er meget i uro når han er ude, det er de fleste spidshunde-unghunde nok, ligesom det med at holde opmærksomheden nok heller ikke er helt ualmindeligt. Heller ikke synes jeg det er ualmindeligt for samojeder at have lækker pels eller lang pels mellem poterne og jeg tror at alle hanhunde godt kunne tænke sig at avle :mrgreen:

Og kan lide at gå ture tror jeg også de fleste samojeder (og andre racer) kan... Alle har noget i rødt plastik og alle de hunde jeg kender kan bedre lide bløde godbidder end hårde, kan lide at være i flok og jeg tror de fleste vil tænke det er mere rart for en hund at have sele på end halsbånd og ikke rart at blive trukket i ørene eller snoren af børn...

 

At en lille hund som papillion kan gå i forsvars position og bliver overvældet af store mennesker og sådan noget, det synes jeg ikke man behøver at betale en synsk for at vide... Alle hundene har sagt de godt kan lide at være ude...

 

Hvis jeg fik Puma (gårdhund/pinscher blanding) "læst" så kunne jeg forestille mig at få noget af vide som: Lille hund med meget energi. Elsker at gø og løbe. Osv...

 

Ja, altså det er bare sådan jeg læser det:-) Alle har selvfølgelig grund til at tro hvad de gør og jeg synes ikke nogen er dumme eller naive af den grund...

 

Ok på den måde, jeg forstod ikke hvad du mente - for hvis det var det jeg troede, så var Puma vist lidt forvirret :mrgreen: Ok men så skal hun godt nok kende en del til racer, der er MANGE der ikke ved hvad mine hunde er for nogle, og hun skal også gætte rimelig godt ud fra et enkelt billede af en blanding..

 

Jeg synes nu hun ramte f.eks. Tyson helt vildt præcist, og hvorfra skulle hun vide at Fønix lige var flyttet/været ude for en stor ændring? Det er jo ikke race relateret.

 

Jeg synes f.eks. også at det lyder (for mig) lidt søgt at få "en lille sort hund" til en beskidt woodoo.

 

Det kan vi da godt sige ;-)......

 

IMG_6284.jpg

IMG_5897.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men nu er han jo også en helt anden race ;)

Altså nu sagde hun om Motor, at han er meget i uro når han er ude, det er de fleste spidshunde-unghunde nok, ligesom det med at holde opmærksomheden nok heller ikke er helt ualmindeligt. Heller ikke synes jeg det er ualmindeligt for samojeder at have lækker pels eller lang pels mellem poterne og jeg tror at alle hanhunde godt kunne tænke sig at avle :mrgreen:

Og kan lide at gå ture tror jeg også de fleste samojeder (og andre racer) kan... Alle har noget i rødt plastik og alle de hunde jeg kender kan bedre lide bløde godbidder end hårde, kan lide at være i flok og jeg tror de fleste vil tænke det er mere rart for en hund at have sele på end halsbånd og ikke rart at blive trukket i ørene eller snoren af børn...

 

Jeg synes f.eks. også at det lyder (for mig) lidt søgt at få "en lille sort hund" til en beskidt woodoo.

At en lille hund som papillion kan gå i forsvars position og bliver overvældet af store mennesker og sådan noget, det synes jeg ikke man behøver at betale en synsk for at vide... Alle hundene har sagt de godt kan lide at være ude...

 

Hvis jeg fik Puma (gårdhund/pinscher blanding) "læst" så kunne jeg forestille mig at få noget af vide som: Lille hund med meget energi. Elsker at gø og løbe. Osv...

 

Ja, altså det er bare sådan jeg læser det:-) Alle har selvfølgelig grund til at tro hvad de gør og jeg synes ikke nogen er dumme eller naive af den grund...

 

¨Flipsen gider ikke rende efter tøser, han har intet rødt plast-halløj og han elsker godbidder der knaser... og han foretrækker halsbånd - totalt en enerhund jeg har mig hva'? :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

2 sjæle 1 tanke :-)

 

Godt at være kritisk! Har 3 af samme race, de er alle 3 så forskellige, at de 'burde' være hver sin race, det der blev sagt om Fønix passer så godt på ham og overhovedet ikke på de to andre, det med store mennesker passer overhovedet ikke på Zamzam, det med at ruske legedyret, de to andre rusker ALDRIG (har gået på kursus, for at lære Petrine at ruske i legetøj :roll:), de to andre bliver opstemt af at blive rykket i snoren, Fønix panikker.

 

Jeg er også skeptisk, men det der blev sagt passede på en hund og ikke på de andre små jeg kender (mine egne, Tyson, Lumi, LilleLouie...bare for at tage en fælles reference ramme)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror overhovedet ikke på det :mrgreen:

Og jeg er totalt uimponeret over de ting jeg læser, synes de ting hun fortæller kunne passe til mange hunde af de enkelte racer... Og jeg synes at folk har en tendens til at få det de får fortalt til at passe til deres egen opfattelse mere end omvendt, ligesom man ofte kan synes at et horoskop fra et ugeblad lige passer på ens situation...

Nu ligger det jo under debat, så håber det er i orden at skrive sådan :engel:

Det er ikke fordi jeg ikke VIL tro, jeg kunne sagtens forestille mig der findes folk med evner, men hvis jeg nogensinde skulle betale for sådan noget, så skulle der godt nok noget konkret på bordet og jeg ville aldrig gøre det, hvis personen bad om et stamtavle nummer eller lignende. Sådan noget som ånderne vender tilbage kan jeg slet ikke holde ud at se, synes det er så pinligt for de medvirkende :oops:

 

Jeg har det en anelse på den måde, og så alligevel ikke...

 

Jeg vil helt vildt gerne tro på det, men jeg gør nok ikke heeeelt...

 

Men jeg sidder altid og tænker "Ihh hvor pudsigt" når mit horoskop passer helt perfekt :lol: Faktisk var det en af grundende til jeg valgte at gå efter min nuværende kæreste!!! Jeg havde været på ferie og da jeg kom hjem læste jeg et blad og i horoskopet stod der noget lignende at i den næste uge ville jeg møde en som kunne udvikle sig til at have en stor betydning for mit liv og jeg ville dele resten af livet med agtigt... Jeg sagde til min mor at indenfor den næste uge ville jeg finde hende en ny svigersøn, hvortil hun svarede "Nej ham skulle du have mødt på din ferie, for bladet er fra sidste uge"... Og lige der vidste jeg at det sgu nok var mere end bare en ferie flirt:lun: (Havde egentlig tudet lidt over at jeg ikke magtede at finde mig en kæreste der boede i et andet land :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok på den måde, jeg forstod ikke hvad du mente - for hvis det var det jeg troede, så var Puma vist lidt forvirret :mrgreen:

 

Nej, så galt står det ikke til :lol:

 

Ok men så skal hun godt nok kende en del til racer, der er MANGE der ikke ved hvad mine hunde er for nogle, og hun skal også gætte rimelig godt ud fra et enkelt billede af en blanding..

 

Hvis det var mit arbejde at "læse" hunde, og jeg fik 400 kr pr telefon opringning, så kunne jeg også meget hurtigt lære en del om de forskellige racer. Det er jo ikke mere svært end at slå stamtavle nummeret op, eller google på navnet. Hvis man endda måske har fortalt man har hørt om hende gennem HF så er det jo bare en gave...

 

Jeg synes nu hun ramte f.eks. Tyson helt vildt præcist, og hvorfra skulle hun vide at Fønix lige var flyttet/været ude for en stor ændring? Det er jo ikke race relateret.

 

Nej, ikke racerelateret måske, men alle har jo været ude for store ændringer hele tide. En er lige blevet fyret, hunden er måske lige gået i løb, har været overfaldet, til dyrlæge, været syg eller sådan noget. "En stor ændrig" er ikke særlig specifikt, og når man gerne vil tro på noget (hvilket man jo nødvendigvis vil når man vælger at betale for det) så er det nemt at finde noget som kan passe til sådan noget.

 

At en blanding som Tyson f.eks. gøer når han er glad, der kommer fremmede, han leger osv. synes jeg er racerelateret.

At han kan blive øm, når han hopper (som de fleste mindre hunde gør) synes jeg er logisk. De fleste hunde bliver også spændte af at køre i bil. Osv...

 

 

Det kan vi da godt sige ;-)......

 

[ATTACH=CONFIG]71775[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71776[/ATTACH]

 

:lol: Ja jeg ved godt han er særligt god til at svine sig til, men det ændre jo ikke på at en samojede nok er den MINDST sorte hund man kan finde... Ville have været mere imponeret hvis hun havde sagt hvid, ville du ikke det?

 

 

Det er heller ikke fordi jeg vil overbevise nogen om at det ikke er rigtigt, jeg kan bare ikke tro på det og jeg synes ikke det jeg har læst herinde er specielt.

Hvis nu hun havde sagt at Zamzam og den anden hund havde boet sammen eller noget andet konkret som hun ikke havde kunne finde på nettet så ville det være mere spændende, men det synes jeg ikke... Eller hvis hun havde sagt alle de ting, uden at få hverken race, navn eller stambogs nummer, så hun ikke havde mulighed for at google... '

 

 

 

Og så synes jeg det er synd når folk "flipper ud" når nogen skriver de overvejer at spørge hende, uden at give hende de oplysninger. Hvis det virkelig var rigtigt, hvorfor skulle hun så have noget imod en "test"? For hvis det er sandt, så virker det vel uanset om den som betaler tror på det eller ej, det er jo noget som forgår mellem hende og hunden?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det er heller ikke fordi jeg vil overbevise nogen om at det ikke er rigtigt, jeg kan bare ikke tro på det og jeg synes ikke det jeg har læst herinde er specielt.

Hvis nu hun havde sagt at Zamzam og den anden hund havde boet sammen eller noget andet konkret som hun ikke havde kunne finde på nettet så ville det være mere spændende, men det synes jeg ikke... Eller hvis hun havde sagt alle de ting, uden at få hverken race, navn eller stambogs nummer, så hun ikke havde mulighed for at google... '

 

 

 

Og så synes jeg det er synd når folk "flipper ud" når nogen skriver de overvejer at spørge hende, uden at give hende de oplysninger. Hvis det virkelig var rigtigt, hvorfor skulle hun så have noget imod en "test"? For hvis det er sandt, så virker det vel uanset om den som betaler tror på det eller ej, det er jo noget som forgår mellem hende og hunden?

 

Angående Voodoo så nej, jeg tror ikke at hunde ser på samme måde som os, så lille og sort/beskidt passer fint.

 

Altså hun gør det ud fra et billede og et navn, jeg ved ikke hvor du har det med stambogsnummer og race fra? Og forstår heller ikke hvad du mener man kan finde ud fra stambogsnummer?

 

Ja jeg synes det er dårlig stil at tage hvad andre har skrevet og haft en oplevelse ud af, og så skrive om man mon skulle snyde den person der gjorde det. Fair nok at være skeptisk, det er jeg også selv, men hvis du skriver et indlæg om at du er glad for din træner og hun er dygtig, så sidder jeg jo ikke og skriver "hmm, mon ikke jeg skulle opfinde nogle problemer min hund kunne have og se om hun kunne fikse dem".

 

Hun fik ikke Zamzams navn. Så hun har ikke kunnet google ham her på HF.

Link til indlæg
Del på andre sites

Angående Voodoo så nej, jeg tror ikke at hunde ser på samme måde som os, så lille og sort/beskidt passer fint.

 

Altså hun gør det ud fra et billede og et navn, jeg ved ikke hvor du har det med stambogsnummer og race fra? Og forstår heller ikke hvad du mener man kan finde ud fra stambogsnummer?

 

Ja jeg synes det er dårlig stil at tage hvad andre har skrevet og haft en oplevelse ud af, og så skrive om man mon skulle snyde den person der gjorde det. Fair nok at være skeptisk, det er jeg også selv, men hvis du skriver et indlæg om at du er glad for din træner og hun er dygtig, så sidder jeg jo ikke og skriver "hmm, mon ikke jeg skulle opfinde nogle problemer min hund kunne have og se om hun kunne fikse dem".

 

Hun fik ikke Zamzams navn. Så hun har ikke kunnet google ham her på HF.

 

Enig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Syntes det er lidt ærgerligt, at man ikke må skrive sine tanker omkring det.

 

Havde det været et foder, en dyrlæge eller andet, så ville de fleste syntes, at det var ok, at diskutere - hvorfor så ikke denne form for ydelse? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror overhovedet ikke på det :mrgreen:

Og jeg er totalt uimponeret over de ting jeg læser, synes de ting hun fortæller kunne passe til mange hunde af de enkelte racer... Og jeg synes at folk har en tendens til at få det de får fortalt til at passe til deres egen opfattelse mere end omvendt, ligesom man ofte kan synes at et horoskop fra et ugeblad lige passer på ens situation...

Nu ligger det jo under debat, så håber det er i orden at skrive sådan :engel:

Det er ikke fordi jeg ikke VIL tro, jeg kunne sagtens forestille mig der findes folk med evner, men hvis jeg nogensinde skulle betale for sådan noget, så skulle der godt nok noget konkret på bordet og jeg ville aldrig gøre det, hvis personen bad om et stamtavle nummer eller lignende. Sådan noget som ånderne vender tilbage kan jeg slet ikke holde ud at se, synes det er så pinligt for de medvirkende :oops:

 

Hvad så med:

 

Hunden har to navne X og Y

 

Den har haft boet sammen med tre børn som ikke var rare ved den

 

En jernbaneoverskæring betyder et eller andet for den

 

Den vil ikke apportere pga en dårlig tand

 

Den har haft hået til træning hvor den blev skræmt af en stor mand som råbte

 

Den ville helst undgå sine løbetider da de er meget problematiske

 

Set alene fra et foto ude at kende hundens navn. Synes du det er konkret nok?

 

Hunden var en omplaceringshund som på stamtavlen hed X, men som kaldtes Y i sit nuværende hjem.

 

Der var tre mindre børn i dens tidligere hjem som de nye ejere havde set lege hårdt med hunden, trække den i ørene mv.

 

Der hvor hunden gik til træning var en jernbaneoverskæring umiddelbart foran indkørslen

 

Hunde havde en knækket tand

 

Det forrige sted ejerne havde gået til træning havde træneren, en stor råbende mand, haft taget fat i hunden

 

Ejerne havde netop talt med dyrlægen om sterilisation pga. massiv blødning og utilpashed i løbetiderne.

 

Jeg er enig i, at mange oplysninger, som et horoskop, kan passe på mange hunde, men ligesådan kan mange ting afvises hvis man vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad så med:

 

Hunden har to navne X og Y

 

Den har haft boet sammen med tre børn som ikke var rare ved den

 

En jernbaneoverskæring betyder et eller andet for den

 

Den vil ikke apportere pga en dårlig tand

 

Den har haft hået til træning hvor den blev skræmt af en stor mand som råbte

 

Den ville helst undgå sine løbetider da de er meget problematiske

 

Set alene fra et foto ude at kende hundens navn. Synes du det er konkret nok?

 

Hunden var en omplaceringshund som på stamtavlen hed X, men som kaldtes Y i sit nuværende hjem.

 

Der var tre mindre børn i dens tidligere hjem som de nye ejere havde set lege hårdt med hunden, trække den i ørene mv.

 

Der hvor hunden gik til træning var en jernbaneoverskæring umiddelbart foran indkørslen

 

Hunde havde en knækket tand

 

Det forrige sted ejerne havde gået til træning havde træneren, en stor råbende mand, haft taget fat i hunden

 

Ejerne havde netop talt med dyrlægen om sterilisation pga. massiv blødning og utilpashed i løbetiderne.

 

Jeg er enig i, at mange oplysninger, som et horoskop, kan passe på mange hunde, men ligesådan kan mange ting afvises hvis man vil.

 

Det synes jeg er noget helt andet ;) I det du skriver er der jo mange konkrete oplysninger, men det synes jeg ikke der har været i de andre indlæg. Er det den samme kvinde som har lavet den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg er noget helt andet ;) I det du skriver er der jo mange konkrete oplysninger, men det synes jeg ikke der har været i de andre indlæg. Er det den samme kvinde som har lavet den?

 

Nej det er det ikke.

 

Jeg bragte eksemplet fordi jeg syntes det fremstod som om du overhovedet ikke tror på telepati/clairvoyance

 

Jeg har meget svært ved at tro at ret mange clairvoyanter, der skal såmænd nok findes nogle, har tid og mulighed for at google sig frem til oplysninger om et dyr.Jeg kender en del abspolut førsteklasses clairvoyante mennesker og kender også til de andre, dem som lader sig rive med at trangen til at tjene nemme penge.

Det er absolut et følsomt område og jeg mener at det at være aktiv clairvoyant forpligter vedkommende til at have sans for etik og moral.

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes det er lidt ærgerligt, at man ikke må skrive sine tanker omkring det.

 

Havde det været et foder, en dyrlæge eller andet, så ville de fleste syntes, at det var ok, at diskutere - hvorfor så ikke denne form for ydelse? :vedikke:

 

Det må man gerne, det er på ingen måde det jeg skriver! Det er kun det, at man vil teste en person som vi andre sidder og videregiver navnet på, på en lidt ærgelig måde. Synes jeg svarer pænt på at folk ikke tror på det.

 

 

- Forresten Spitz, hun kan også komme ud til folk, på den måde kan hun jo ikke google navnet eller se racen på forhånd. Så er jeg klar over at man kan spekulere på om hun aflæser ens hund i en fart, får ejeren til at svare på nogle ting osv osv, men det er i hvert fald stadig noget hun gør, det står på hendes hjemmeside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes det er lidt ærgerligt, at man ikke må skrive sine tanker omkring det.

 

Havde det været et foder, en dyrlæge eller andet, så ville de fleste syntes, at det var ok, at diskutere - hvorfor så ikke denne form for ydelse? :vedikke:

 

Det må du da gerne, men hvis nogle siger noget skidt om barf, skriver du så ikke modsvar...ret længe endda? Men er helt ok, du bare synes det er pjat og dumhed ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er det ikke.

 

Jeg bragte eksemplet fordi jeg syntes det fremstod som om du overhovedet ikke tror på telepati/clairvoyance

 

Jeg har meget svært ved at tro at ret mange clairvoyanter, der skal såmænd nok findes nogle, har tid og mulighed for at google sig frem til oplysninger om et dyr.Jeg kender en del abspolut førsteklasses clairvoyante mennesker og kender også til de andre, dem som lader sig rive med at trangen til at tjene nemme penge.

Det er absolut et følsomt område og jeg mener at det at være aktiv clairvoyant forpligter vedkommende til at have sans for etik og moral.

 

Jeg vil ikke sige at jeg tror på clairvoyance, for jeg har aldrig været så heldig at opleve noget som kunne overbevise mig. Men jeg er ikke lukket omkring det, slet ikke. Jeg ved slet ikke nok om det til at kunne sige jeg ikke tror det findes ;) Jeg er bare ikke imponeret over de eksempler jeg har set her i tråden...

 

Forskellen på dit eksempel at sådan noget som antal børn, en jernbane, dårlig tand osv er konkrete på en måde som jeg ikke har læst i de andre indlæg.

Det jeg også reagere negativt på, er sådan noget som når folk "kan noget" men kun hvis den de gør det overfor tror på det og hvis de skal have et navn, adresse eller når det er et dyr som en hund hvor bare racen kan sige utroligt meget om dens sind, et billede (det var noget andet hvis det var et menneske, der fortæller udseenet knap så meget).

Og så kan jeg ikke se hvorfor man ikke burde kontakte en clairvoyant for at teste han/hende, hvis man havde lyst til at betale 400 kr. for det. Enten kan man noget eller også kan man ikke, måske kan man ikke altid, men hvis det afhænger af kundens intentioner så synes jeg det lyder mistænkeligt (især når det handler om en forbindelse mellem den clairvoyante og en hund og ikke mellem den clairvoyante og kunden selv)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...