Gæst Girlnation Skrevet December 6, 2011 Rapporter Share Skrevet December 6, 2011 Ja, jeg var ude og hente min lille vaps i torsdags. Han er en lille chihuahua (Dog uden tavle - har på fornemmelsen, at han ikke er ren). Han er 11 uger og vejer - hold nu fast - 1500 g! Rimelig meget for en chi, eller er det bare mig? Anyway - Han er noget af det mest vidunderlige og en rigtig dygtig dreng. Lidt om mig: Jeg hedder Sisser, er 20 år gammel og bor i Randers. Og jeg bor sammen med Tyson, mine 2 katte og min kæreste - så jeg har hele 4 kæledyr Ja - Det var lige lidt om os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Hejsa Sisser! Rigtig hjertelig velkommen til HF, håber du får en masse ud af og være herinde, og tillykke med den lille nye vaps, hvor er den dog sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Hej med jer og velkommen til Sød lille vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanette&simba Besvaret December 9, 2011 Rapporter Share Besvaret December 9, 2011 Velkommen til Det en af dem man bare ikke kan holde fingerene fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chichi Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Hej, og velkommen (øh, kan man sige det når man selv er ny?). Tyson ser nuser ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts