Hop til indhold

Nytår ....


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Min dyrlæge ville sikkert foreslå Meprobamat.

Zylkene og DAP er "kun" mildt angstdæmpende og det lyder ikke til at det vil være nok i Luca's tilfælde.

 

Så enten Meprobamat eller Plegicil kombineret med stesolid (Plegicil er sløvende, men ikke angstdæmpende - stesolid er angstdæmpende og fjerner hæmninger, så vær forberedt på at hun nok kan opføre sig anderledes end normalt (stjæle mad fra borde etc) derfor skal de være kombineret)

 

Men Meprobamat er moderat angstdæmpende og sløver en anelse og er iflg min dyrlæge det bedste på markedet pt.

 

Ovenstående er notater fra da jeg var til nytårsangst-møde hos dyrlægen for 2 uger siden.

 

Luna er ikke panisk angst, men urolig og på hende virker zylkene eller baldrian (i form af Go'Nat) fint.

 

Enig, det får Groa og det virker godt. Jeg har hørt mange dårlige ting om stesolid, så det vil jeg fraråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi har overstået nytåret og der er ro på igen, begynder træningen til næste nytår, med hjælp fra en adfærds behandler.

 

Det lyder for mig rigtig fornuftigt! Benyt lejligheden nu til at indkøbe knaldperler og lidt børnefyrværkeri til det kommende års træning - det kan jo ikke købes uden for sæson.

 

Held og lykke med det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan varmest anbefale en dvd med fyrværkeri på - lyder måske lidt pjattet,men vi fik Benzo sidste år, i november og vi spillede denne dvd for ham lige inden nytår,med det resultat at han sad og kiggede (undrende) på fyrværkeri! 7-9-13 har vi stadig ingen problemer med høje lyde. Dvd'en kan købes hos cd forhandlere for en 10'er! Godt Nytår til alle! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...