Hop til indhold

min skrækkelige frygt....


Kipper
 Share

Recommended Posts

Bella blev for halvanden måned sindene opereret for kræft. Det hele startede med hun fik noget udslæt på højre bagben, tog til dyrelægen og fik noget fusiderm at smøre på. Efter vi havde behandlet hende med det i 10 dage og det stadigvæk ikke var forsvundet, ringede jeg til dyrelægen og fortalte det ikke var gået væk, de sagde vi skulle prøve 10 dage mere. Men på 4 dagen opdagede jeg hun havde fået en byld lignende ting på benet, ringede straks til dyrelægen, og fik en tid samme dag. Han tog så en prøve af den og sagde de lige ville tjekke hvad det var, dette var om torsdagen.

 

Om fredagen ringer han til mig og fortæller at cellerne i bylden ligner kræft, men han kunne ikke sige det med sikkerhed, men at vi skulle havde den fjernet.

 

Om mandagen blev Bella så opereret, dette gik fint. Og de sendte bylden til england for at få den testet . Mandagen efter ringer dyrelægen og fortæller det ikke er aggressiv kræft, men at det er kræft, men at det ikke har angrebet andre ting.

 

Nu er mit problem så at hun er begyndt at klø sig på det modsatte ben, og kan ikke lade være med at tænke på om det kan være kræft igen. Skal ringe til dyrelægen i morgen, og havde en tid så vi kan få det tjekket.

 

Men nerverne sidder godt nok uden på tøjet lige nu, hun er jo min lille baby <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej dog, hvor kan jeg forstå din frygt :ae: Har selv lige været igennem hele kræftseancen, det viste sig så heldigvis at være en godartet cyste, men nerverner ryger bare helt ud på tøjet, man bliver så bange for, hvad det ender med :ae:

 

Jeg håber for jer, at det bare er et lille uskyldig udslæt, der klares med lidt creme og så er det overstået! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi været til dyrelægen, han siger det enten er en reaktion på kulden, eller at hun har en erlærkisk reaktion. Så har fået nogle piller til hende hun skal prøve nu her i 14 dage. Så må vi se hvad det er .

 

Okay... Kan det være, at dyrlægen har ment en "allergisk reaktion"?

 

Skidt, men ikke nær så skidt som kræft. Hvad hedder de piller, hun har fået?

 

Jeg krydser fingre for at det bare er en kuldereaktion.. :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en lille opdatering, dyrelægen ringede her til formiddag, for at fortælle der var sket et fejl:(, de havde givet os antibiotika i stedet for binyrebarkonol, men det var ikke skadeligt for hunden... Men hun er kommet på de rigtige piller nu, og har ikke haft nogle klø flip siden. :D

 

Så tror det bare er kulden der gør det, men skal jo observere hende 13 dage endnu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en lille opdatering, dyrelægen ringede her til formiddag, for at fortælle der var sket et fejl:(, de havde givet os antibiotika i stedet for binyrebarkonol, men det var ikke skadeligt for hunden... Men hun er kommet på de rigtige piller nu, og har ikke haft nogle klø flip siden. :D

 

Så tror det bare er kulden der gør det, men skal jo observere hende 13 dage endnu :)

 

Okay. Fejl sker. Ikke den værste fejl i verden. Det er værre, hvis dyrlægen kommer til at give binyrebarkhormon i stedet for antibiotika:mrgreen:.

---Men skrev du ikke, at pillerne hed "Medrol"? :hmm:Det er da binyrebarkhormon, --ikke antibiotika..

 

Uanset hvad, så er det da godt, at kløen er gået over.. Åja, I går ikke tur hvor der er ræve, vel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...