Hop til indhold

Hvor længe.....???


Gæst MikaelPS
 Share

Recommended Posts

Gæst MikaelPS

Hej med jer, vores lille collie-hvalp Chili er nu ved at være 12uger. Hvor længe skal vi regne med at skulle blive ved med at stå op hver tredje time og lukke hende ud for at undgå uheld om natten?

Eller skal vi bare lade hende lave uheld om natten og være opmærksom på hende om dagen?

 

På forhånd tak.

 

Mikael

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Hej

det afhænger af racen. Hvor stor den er/bliver.

Små hunde små blærer, store hunde store blærer.

En rettesnor siger at når hunden ingen uheld har haft indendøre i cirka 5-6 uger så kan man regne med at den kan holde sig.

Når hunden er cirka 6-7 måneder alt efter race siger man den skulle være i stand til at kunne holde sig en nat igennem

 

Renligheds træningen skal foregå hele døgnet indtil hundens blære er så udviklet at den kan holde sig hele natten.

For min Oscar tog det 5 måneder vel og mærke om vinteren, og det var ikke altid så sjovt hverken for hund eller mig Ha Ha

Hilsen Ina

Redigeret af Ina
glemte at underskrive mig
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer, vores lille collie-hvalp Chili er nu ved at være 12uger. Hvor længe skal vi regne med at skulle blive ved med at stå op hver tredje time og lukke hende ud for at undgå uheld om natten?

Eller skal vi bare lade hende lave uheld om natten og være opmærksom på hende om dagen?

 

På forhånd tak.

 

Mikael

 

Vores landseer er 14 uger, og holder sig hele natten. Hun er i entreen om natten, og i starten havde vi lagt en avis foran døren som hun brugte. Ikke særlig lang tid efter holder hun sig helt. Jeg synes i skulle bruge natten på at sove. Hvis hun ikke ligefrem piver og hyler

VH

Susanne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Tillykke med at jeres hunde er/blev renlige hurtigt. Men det gælder altså ikke for alle, for hunde er forskellige. Min første hund (dalmatiner) var også renlig i 12 ugers alderen, men den gik altså ikke anden gang, og så må man op om natten.

Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...