Hop til indhold

træning


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har lavet en kurv med Karlas legetøj, som står ved siden af hendes seng nede i stuen.... ideen var, at hun med tiden skulle lære selv at rydde op igen :mrgreen: så vi har brugt lidt tid på at kigge på kurven, bide lidt i den osv...

 

Tænkte så at lidt shaping omkring adfærd med kurven ville vel ikke være af vejen, så klikkede hende et par gange når hun stak hovedet ned i den.... Det fangede hun hurtigt, så som det næste valgte hun så at hoppe helt op i den :lol: jeg fik desværre ikke taget et eneste billede af hende med hoved (hun ligner den hovedløse hund her), men jeg tror hun har fanget at man kan hente ting ud af kurven ihvertfald :blink: så er spørgsmålet om hun kan lære at lægge det tilbage på plads med tiden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih - en legetøjskurv er bare det bedste ever! Bitten eeeelsker når jeg har ryddet op i deres, det er præcis som da man var barn og ens værelse var helt ryddet op.. Så skal der eddermame leges!

Og så spreeeeder vi det hele ud igen - og jeg samler op ;-) For hendes glæde og lille logrende hale når jeg samler sammen er guld værd :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...